Jak pokierować swoją edukacją, jeśli widzimy się w roli strzelca wyborowego? Obecnie po likwidacji naboru do SPWL (startowałem do Poznania na zmech), studiuję dziennie zarządzanie. Aspiracje mam na WSOWL, albo w przyszłym roku (muszę dorobić maturę z angola), ew. studium oficerskie. Ż, napisz, czy WSWOL to dobra droga jeśli chodzi o strzelca/ew. snajpera w 1 PSK.
Jak pokierować swoją edukacją, jeśli widzimy się w roli strzelca wyborowego? Obecnie po likwidacji naboru do SPWL (startowałem do Poznania na zmech), studiuję dziennie zarządzanie. Aspiracje mam na WSOWL, albo w przyszłym roku (muszę dorobić maturę z angola), ew. studium oficerskie. Ż, napisz, czy WSWOL to dobra droga jeśli chodzi o strzelca/ew. snajpera w 1 PSK.
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
https://www.sfd.pl/Zasady_przyjęcia_do_szkoły_podoficerskiej-t415270-s58.html
Poza tym co Ci moge poradzić na : jak już wybrałeś niezwykle ciężki i trudny kawałek chleba proponuje popytać po jednostkach zmech/panc o wolne vacaty na stanowiskach strzelców (st.szer) na chwile obecną system szkolenia strzelców najbardziej rozwinięty jest w 17BZ ale inne jednostki starają dotrzymać się jej kroku.
Po odsłużeniu pierwszego kontraktu starać się o kurs podoficerski i zostać dowódcą sekcji strzelców a potem już tylko zaliczyć selekcje do 1PSK.
Nieocenioną skarbnicą wiedzy w tej materii będą magazyny archiwalne MMS "Komandos" szeroko poruszającą te zagadnienia

..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest
więc nie liczy się nic prócz przelanej krwi i dumy mych braci walczących by żyć..."
doradca C/S ze wskazaniem na combat
Raczej ustapić niż zranić,raczej zranić niz okaleczyć,raczej okaleczyć niż zabić,prędzej zabić samemu,niż dać się zabić.
"Nawet jeśli już wszyscy w ciebie zwątpili, pokaż im, że się mylili"