SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozgrzewka przed wyjazdem na narty

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9207

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez MaTEO z działu Indywidualne Sporty Ogólnorozwojowe. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1520 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 31223
Witam wszystkich ktorzy klikneli w moj temat.
Problem mam nastepujacy. Mam 25 lat (jesli to ma jakiekolwiek znaczenie). Planuje za jakis miesiac wyjechac na narty. Bede miec pierwszy raz narty na nogach. Przez ten czas moglbym jakos wzmocnic i rozciagnac miesnie nog ale nie bardzo wiem na ktorych cwiczeniach sie skupic. Bardzo prosze o pomoc. Niestety ostatnio ze wzgledu na czas przestalem chodzic na silownie wiec wchodza w gre cwiczenia w domu. Czy oprocz nog przydaloby sie tez przygotowac inne grupy miesci do jazdy na nartach?

W miare mozliwosci prosze Was o dokladne opisywanie polecanych cwiczen.
Z gory dziekuje.

BLo

hmmmm

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 491 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14527
Głównie rozgrzej stawy kolanowe, biodrowe. Ogólnie normalna rozgrzewka i będzie dobrze

"O sporcie jesteś pokojem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2336 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11009
http://www.kulturystyka.pl/atlas/



tu masz wszystko,od poprawnego rozciagania po treningi domatorow

>>SAPSP<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 7885 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23218
blo - Twój wiek nie ma tu znaczenia, w każdym warto zainteresować się tym szalenie fajnym sportem Co do rozgrzewki. Proponuje zająć się przede wszystkim nogami: rowerek stacjonarny lub jakieś ćwiczenia. Spróbuj poćwiczyć je ogólnie, ale zwróć uwagę szczególnie na uda. Ćwiczenia na mięśnie pleców i brzucha też będą na miejscu. A i jeszcze jedno. Nie wiem czy będziesz się uczył pod okiem instruktora czy sam, ale pewnie i tak będziesz używał kijków do pomocy. Nie zapomnij więc o ćwiczeniach na ramiona. Sama mam z tym problem kiedy jeżdże np. kilka dni z rzędu. Ręce nie bolą od samej jazdy, a od stania w kolejkach do wyciągu kiedy to hamując, żeby nie wjechać na współtowarzyszy, wspierasz się na nich.

Udanego wyjazdu, nauki i trzymaj się zdala od kontuzji. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Usunięty przez wikt za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 14
...
Napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3
...
Napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 30 dni Na forum 29 dni Przeczytanych tematów 12
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kondycja

Następny temat

"ODA DO SPORTU"!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zestaw 1