SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie od laika

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1295

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 347
Witam! Mam 16 lat i chcialbym zaczac trenowac...nie mam zbyt duzej masy miesniowej za to mam sredno duza tkanke tluszczowa;/ do dyspozyciji mam tylko laweczke i sztange...nie wiem jaka diete stosowac i jaki trening oraz czy moge uzywac jakis suplementow jednak interesowaly by mnie tylko takie ktore sa zupelnie nieszkodliwe( o ile takie są , jak napisalem w temacie jestem kompletnie zielony i prosze nie besztajcie mnie zbytnio. Z gory dziekuje o obiecuje SOG'i za pomoc:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 3712 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 59650
majc do dyspozycji sztanghie i lawke nie wile mozesz zdziac przydaly by ci sie jakies handle i troche zelastwa wiekszosc suplementow nie jest szkodliwa dla zdrowia ,zaden towar sprzedawany w legalnym handlu nie jesty niebezpieczy dla zdrowia ,ale sumple to ty na poaczek odstaw mozesz pomylsec wtedy kiedy beziesz mnia co najmniej8-12 mieiseczny starz ,na pocztku proponowalbym ci jaki trening zapoznwczy zebys mogl sie zapoznac z prwidlowa technko wskazne by bylo cwiczyc z kims kto ma juz jakis starz za soba pokazaby co i jak na pocztek zaecabym ci cwiczyc plane 3 dnowitm czyli:
pon
klatka+tric
wt
wolne
sroda
plecy+bic
czw
wolne
piotek
barki nogi
a jakie ci cwicznie polecic nie wiem bo szrtanga to troroche za malo
tu masz link na pewno on ci sie kiedys przyda www.kulturystyka.pl/atlas/