SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Przygoda z siłownią- redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4120

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516309
Mleko nie jest złe, tego nikt nie napisał. Chodzi o to aby nie przesadzać w diecie z żadnym produktem.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3109 Napisanych postów 58560 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 661658
Nie jest ono złe. Po prostu nie ma w nim nic wartościowego. Jedyny powód dla którego widzę jego zastosowanie, to poprawa smaku posiłku, np. płatków owsianych.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 61 Wiek 23 lat Na forum 185 dni Przeczytanych tematów 2755
Mam poważny problem. Stosuje diete i próbuje ją poprawiać od tygodnia waga idzie w dół. Od 5 miesięcy temu ze 106.8 do teraz 92.8 od tygodnia siłownia. Ale problem jest taki że nie mogę dobić kalorii do 2900. Jem przeważnie ok. 2600kcal. Jem na przymus nie mam siły i ochoty aż tyle jeść. Powoli nie jest to śmieszne rzygać mi się chcę z przejedzenia. Dieta podobna do tej co ostatnio. Mieszam kurczaka z rybami. Dodałem siemie lniane i zamiast jajecznicy niekiedy owsianka. Obiady jem na parze, smaze na osełce.
Patrząc na fitatu wszystko ważąc jem ok.190-200g białka, 90-95 tłuszczy węgli 277g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3109 Napisanych postów 58560 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 661658
Kwestia tego jakie są efekty? Masa ciała nie jest ich wyznacznikiem. Jak zmieniły się Twoje obwody ciała, mierzone rano na czczo co 1-2 tygodnie?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8455 Napisanych postów 110302 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1350182
mozesz pomysleć o jakichś szejakch, płynne pokarmy łatwiej wprowadzić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 61 Wiek 23 lat Na forum 185 dni Przeczytanych tematów 2755
Taka sprawa że dopiero od poniedziałku wprowadzam diete naprawde czytając wiele forum książek wszystkiego cały dzień albo w kuchni albo coś czytam żeby było ok.
5 miechów temu miałem 106.8 bo sie poprostu zapuściłem ale jak ja to mówie nie trudno u mnie ze schudnięciem tak mi się wydaje. Odłożyłem cukier i troche jazdy na rowerze bardzo mało i 94kg.
W poniedziałek ważyłem się było 92.8 lecz zmieniłem swoją diete na poprostu zdrową. 2g białka 1g tłuszczy i reszta węgle tego sie trzymam to jest proste.
Centymetry sprawdze dopiero jeszcze po tygodniu. Powiedziałem że co 2 tygodnie sprawdzam. Wydaje mi się że wszystko jest ok. Natomiast zależy mi żeby jeść te 2800kcal, bo później nie chce stanąć na wadze bo 2200 kcal będzie mi starczało. Chcę co miesiąc schodzić pare kcal. Natomiast jest taki problem że jem od 3 dni ok.2500-2600 ale poprostu na przymus. 300g piersi,100g ryżu i sałatka poprostu mnie rozwala na łopatki. Nie wspomne że jem poprostu co chwile bo na raz nie potrafie zjeść 1.5k kcal. Jestem grubasem se względu że lubiałem cole i fast foody. Myślicie że jak zostane przy 2500k bedzie ok? Jem naprawde zdrowo widze to sam po sobie że moje całe życie się zmieniło. Czy tak jak kolega wyżej pić coś co ma ok. 300-500kcal. Ostatnio po siłowni piłem pół litra jogurtu i 3 banany w szefku ale poźniej miałem problemy ze zjedzeniem kolacji.

Proszę o pomoc dziękuje.
Dodam że nie jem odżywek i jestem w zupełności zdrowy.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3109 Napisanych postów 58560 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 661658
W takim razie nie ma mowy o jakiejkolwiek kontroli efektów. Zacznij dobrze jeść, trenować i mierzyć obwody ciała. Wtedy będziemy wiedzieli coś więcej.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 77 Wiek 24 lat Na forum 202 dni Przeczytanych tematów 85978
Wyredukujesz i sylwetka będzie bardzo fajna - plażowa

Zapoznaj się z linkami, które wkleili Ci eksperci.
Ustaw sobie 4-5 posiłków i trzymaj się ich.

Jeżeli jest problem z wyrobieniem kaloryczności diety pomocne mogą okazać się tłuszcze.
Żadne odzywki nie są Ci potrzebne na tą chwilę... ustaw jadłospis tak aby w ostatnim posiłku było więcej tłuszczy kosztem węgli to dobije Ci dość mocno kaloryczność.

Używaj dobrych źródeł węglowodanów - ryż, kasza, owsianka, jaglak, makarony razowe
Warto zadbać o obecność zdrowych tłuszczy - Oliwa z oliwek, olej lniany, olej z wiesiołka itp
Źródłem białka powinien najlepiej żeby był indyk ewentualnie kurczak (chociaż to kwestia dyskusyjna), dobre tłuste mięso nie jest złe pod warunkiem że bedziesz pamietał o kaloryczności takiego mięsa, która jest większa.


Pamiętaj, że warzywa są Twoim przyjacielem
Owoce? - Jagody, jabłka, śliwki, czereśnie itp. ale tutaj raczej w małej ilości i fajną opcją jest danie ich do śniadania albo po treningu a z tymi bananami to bym nie przesadzał.

Treningi musisz uregulować i trzymać się jakiś założeń, warto notować swoje progresy.

Absolutnie 3/4 jednostki treningowe w tygodniu wystarczą - większa ilość prowadzi do zajechania układu nerwowego (deficyt + duży wysiłek) to prowadzi zaś do szybkiego wypalenia.
1/2 treningi metaboliczne
1/2 treningi typowo siłowe
Spacerów i lekkiej formy nie wliczaj jako trening - Ja np traktuje to jako relaks.

I możesz to ugryźć tak:
Pon siady wraz z wyjściem na palce + łączone z wyciskiem - całość 10x10 (tu jest ważne tempo)
Wt wiosło podchwytem + pompki - całość 10x10 (to jest ważne tempo)
Czw - Trening siłowy i tutaj mniejszy zakres ruchów a większy ciężar
Sob - Trening siłowy jw
4/5 ćwiczeń angażujących całe ciało - Przysiad, WL, Wiosło, Drążek, Zołnier 3/4 serie po 8/10 powt

Powodzenia i moc z Tobą!




Zmieniony przez - DAXXX-94 w dniu 2018-08-03 07:47:33
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 61 Wiek 23 lat Na forum 185 dni Przeczytanych tematów 2755
Zdjęcie moich efektów po 1.5 miesiąca
Ogólnie dieta leci już od ok. 17 kilogramów.
Dalej będę redukował jeszcze do grudnia-stycznia zobaczymy efekty.











Zmieniony przez - Zielony1777 w dniu 2018-09-09 15:42:31
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase 85 kg

;