Już od pewnego czasu walczę z moim tłuszczykiem. Od poniedziałku do piątku ćwiczę na siłowni w soboty 2 h jazdy rowerem oraz 2 h pływalni. Jednak do tego arsenału postanowiłem dodać odżywki. Z racji tego iż nie znam się na suplementach postanowiłem poradzić Was drodzy koledzy,chciałbym skorzystać z waszego bagażu doświadczeń, którym ja nie mogę się w obecnej chwili pochwalić. Chciałbym zastąpić śniadanie jakimś odżywkowym koktajlem lecz nie wiem jaki do tego celu byłby najlepszy ( musi on spalać tłuszcz niekoniecznie wzbogacać moje ciało w masę). Następnie chciałbym do mojej diety dodać jakiś spalacz w tabletkach (w cenie ok 50zl), następnie interesują mnie witaminki . Kolejne pytanie dotyczyć będzie jakiegoś suplementu który doda mi energie potrzebna do ćwiczeń (polecano mi Shock Therapy nie wiem co wy o tym sądzicie może macie jakieś inne sprawdzone suple) . pozdrawiam i proszę o pomoc.
1. Koktajl zastępujący śniadanie
2. spalacz w tabletkach
3. witaminy
4. coś na energię
Waga: 105
Wzrost: 188
Obwód klatki: brak info
Obwód ramienia: 45
Obwód talii: brak info
Obwód uda: brak info
Obwód łydki: brak info
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: brak info
Aktywność w ciągu dnia: praca, szkola, silownia plywalnia, jazda rowerem
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: jazda rowerem plywanie, silownia
Odżywianie: dieta : rano owoce wazywa, obiad i kolacja 150 g miesa oraz warzywa i owoce( wyeliminowalem smazenie)
Cel: poprawa estetyki i proporcji
Ograniczenia żywieniowe: brak
Stan zdrowia: Wyśmienity
Preferowane formy aktywności fizycznej: 5 treningow na silowni po 2 h od pon - piatku, sobota 2 h jazda rowerem 2 h plywalnia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak
Stosowane wcześniej diety: brak info
1. Koktajl zastępujący śniadanie
2. spalacz w tabletkach
3. witaminy
4. coś na energię
Waga: 105
Wzrost: 188
Obwód klatki: brak info
Obwód ramienia: 45
Obwód talii: brak info
Obwód uda: brak info
Obwód łydki: brak info