SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z masą, Co polecacie?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 618

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

15

Waga / wzrost

182

Staż treningowy

2 miesiące

Cel cyklu

waga ~80kg

Stosowane już wcześniej suplementy

Incredible Bulk, Mutant Mass, Mega Bodybuilder maxx

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

-

Przewidziane finanse na cykl

300 zł
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4
Witajcie, jestem zielony w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość. Już od dłuższego czasu mam problem z masą ponieważ ważę 68 kg przy 182cm wzrostu i chcę przytyć do ok 80kg. Próbowałem już z używkami polecanymi;
Mega builder MAxx
Mutant Mass
Incredible BUlk

lecz efekty były zaledwie ~0.1kg. Fakt miałem przy tym słabą dietę ale czy polecacie coś co naprawdę musi działać, słyszałem że amerykańskie odżywki są bardzo dobre.
Polecone mi zostało ostatnio białko BSN syntha 6 więc jeszcze myślę nad nim i do tego na wzrost apetytu Controlled Labs Black Hole.

Pozdrawiam Kamil :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 339 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7827
Kamil zamiast przeznaczac kase na te suple przenacz to na rozpisanie diety przez specjaliste zacznij jesc nie podjadac,zarejestruj sie na PoTreningu chłopaki maja mega wiedze a szczególnie Tadeusz który szystko ci powie cena niewielka bo 49zł a efekt jesli bedziesz wytrwały napewno lepszy niż 1kg mas xxl ktore tez kupisz za 49 zl