Na infolini otrzymalem login i haslo.
Przy probe nawiazania polaczenia przez aplikacje DIALERA Dialogu
pojawia sie komunikat: nawiazuje połączenie z urzadzeniem sieci msg:
88 i po okolo 2 minutach wyskakuje blad 651 - URZADZENIE SIECIOWE
ODPOWIEDZIALO KOMUNIKATEM BLEDU.
1. Sprawdż poprawność połączenia modemu do komputera.
2. Przeinstaluj sterowniki modemu.
3. Przeinstaluj moduł DialUp Networking i usługe zdalnego dostępu.
Czy ktos z Was moze mial podobny problem, czy on jest zwiazany z
jakimis problemami w moim kompie czy to cos nie tak z linia albo
modemem ?
Nie mam pojęcia co mam przeinstalować, jak, gdzie...
Jest ktoś w stanie mi pomóc...?
Zmieniony przez - arthur777 w dniu 2008-02-12 15:26:23
Zmieniony przez - arthur777 w dniu 2008-02-12 15:26:42