SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót na siłownię po rwie kulszowej

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 362

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

30

Waga

90

Wzrost

187

Cel treningowy

Pozbycie się sylwetki skinnyfat

Staż treningowy na siłowni

1 miesiac

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Silownia

Dieta

Się ułoży

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Rwa kulszowa

Zażywane suplementy

Białko

Ostatnio przerabiany plan

Fbw

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 155 dni Na forum 155 dni Przeczytanych tematów 9
Witam! Jestem początkujący i ćwiczyłem wcześniej przez 1 miesiąc, ale dostałem ostrego ataku rwy kulszowej. Nie wiem dokładnie dlaczego, ale dzień przed tym atakiem robiłem wyciskanie zolnierskie oraz przysiady ze sztanga na plecach i chyba podczas tego cwiczenia cos za bardzo się pochyliłem do przodu bo technikę mam słaba. Atak trwał 3 tyg i już mnie nic nie bólu wiec chciałbym wrócić na siłownię. Myślę że ułożę sobie plan tak żeby obciążać pleców i będzie git? (Plecy będę robił na maszynachjak np ściąganie drążka lub podciąganie a nogi np wypychanie suwnicy) co Wy na to? Miał juz ktos może taka sytuację?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6515 Napisanych postów 62311 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777736

Opis Twój wskazuje, że źle się zabrałeś za trening i po prostu zgubiła Cię trochę pewność siebie.

Kwestia podstawowa to czy faktycznie jest to rwa kulszowa czy po prostu przesadziłeś z obciążeniem i coś sobie nadwyrężyłeś. Nie napisałeś czy byłeś na jakimś badaniu u lekarza czy ból tak po prostu minął.