SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc przy diecie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 867

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 492
Witam, mógłby ktoś pomóc mi przy ułożeniu diety? Ważę 66 kg przy wzroście 178 kg, ćwiczę już z 2 miesiące. Postanowiłem także kupić sobie jakiś suplement, nie potrafię się namyśleć jaki... Gainer, białko lub Bulk, chciałbym dobrze wyglądać (nie przytyć jakoś na lato), ale nie wiem sam czy potrzebuje nabrać masy czy po prostu dobrze się odżywiać i ćwiczyć ponieważ jedni mówią mi raz że jestem chudy, drudzy że dobrze zbudowany przez co się zagubiłem ^.^ wg mnie jestem mezomorfikiem. Jestem raczej początkujący w tych tematach, także proszę o wyrozumiałość.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14676 Napisanych postów 53181 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400650
Potrzebne Ci rzeczywiscie jest dobre odzywianie i ciezki trening. Bialko i gainer zbedne
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 492
A czy uzupełnianie tej diety białkiem czy gainerem nie daje lepszych efektów? nie zawsze jesteśmy w stanie zjeść odpowiedniej ilości węgli / białka z pożywienia. Nie wiem do końca jak i co mam jeść, dlatego proszę o pomoc.


Zmieniony przez - N1ghtmar3 w dniu 2016-02-28 17:58:40