SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Podciąganie się na drążku i pompki w domu??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6698

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 138 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4271
Mam 17 lat i 180cm wzrostu(klatka 96cm, biceps 32cm, brzuch 72cm)[ćwiczę już gdzieś od dwóch lat w domu no i raz w tygodniu mam do dyspozycji siłownię]
Cwczyć mam zamiar tak:
wtorek, czwartek no i niedzielę(tak co 2 dni):
podciąganie się na drążku: nachwytem 5 serii po 11 powtórzeń
pompki (tyłem - ręce na taboretach a nogi na parapecie 5 serii po 30powt.
brzuszki(nogi zgięte w kolanach w powietrzu tworzą kąt prosty 5serii po 100
Ćwiczenia te mam zamiar wykonywać na przemian tzn. drążek pompki brzuszki

Do tego mam do dyspozycjii steper na którym chcę cwiczyć w poniedziałek, środę, piątek tak przez godzinę ostrego maszerowania

Przez ten trening chcę poprawić swoją wytrzymałość(szczególnie w podciąganiu się na drążu [aby zdać w przyszłości do szkoły] wynik który mi się marzy to około 20 podciągnięć)

Wiem że trening ten ma wady i włąśnie dlatego piszę doradżcie coś , czy mam coś zmienić , inaczej ćwiczyć , aby się podciągać te 20 razy

Dla wszystkich sogi



FiremaN998

FiremaN998

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49616 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
faktycznie trening jest taki sobie ale jak rozumiem zamierzasz nie tyle co wyrzezbic lub powiekszyc mięśnie tylko zwiększyć liczbe powtórzeń na drążku... jak rozumiem pompki tyłem jak to nazwaleś sa na tricepsy? te akurat mięśnie nie pomogą wiele w podciąganiu. powinieneś poćwiczyć coś na bicepsy. i troszke na grzbiet i plecki bo to w większości te mięśnie odpowiadają za podciąganie. co do robienia drązka na przemian z ćwiczeniem na triceps to moim zdaniem nie jest to doskonały pomysł. moim zdaniem powinieneś ćwiczyć raczej najpierw jedną partie mięśni i przeplatać ja ćwiczeniami innymi na te partie. np podciąganie nachwytem, jakieś ćwiczonko na plecki, podciaganie podchwytem lub to szerzej ręce i przed głową oraz za głową. oczywiście jeśli masz drążek między drzwiami w domciu to raczej za głową nie dasz rady bo miejsca nie ma. natomiast te twoje pompki walnął bym dopiero póżniej. oczywiście to tylko moje zdanie, zrobisz jak chcesz

Human rase are disease, are the cancer of this planet, and we are the curel
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49616 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816


Polecam trening domatora bardziej urozmaicony http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105825

Napewno szybciej uzyskasz twój cel trenując przedewszystkim biceps.

"Tatusia oszukasz , księdza oszukasz ale życia nie oszukasz. Dlatego wiedz że od początków dziejów ludzkośći człowiekowi towarzyszyła kupa. Nie ćwiczcie - zostańcie królami sedesów."
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 138 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4271
doradźcie mi jak mam ćwiczyć aby osiągnąć tą upragnioną liczbę 20 podciągnięć - - (czy dobrze jest ćwiczyć co dwa dni te same partie mięśni w tym przypadku mięśni odpowiedzialnych za podciąganie się podchwytem) - jak często ile razy ćwiczyć aby osiągnąć 20-tke

FiremaN998

FiremaN998

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1700 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 13207
to indywidualna sprawa, a miesnie powinny odpoczywac nieco dluzej tzn. zalezy jeszcze jaka grupa miesni ale 2 dni to malo.

Silent Master
_________________
www.q3hornet.prv.pl

I'll be back...

Silent Master
"...hope is a good thing, maybe the best of things"
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49616 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816


Każdy organizm reaguje inaczej na te same bodźce. Nie możliwe jest ustalenie czasu w którym napewno uzyzkasz swój cel. Może to być miesiąc a może i rok. Trenuj regularnie i odpowiednio sie odżywiaj a napewno z czasem siła przyjdzie sama.

Twoim celem jest szybka poprawa siły więc powinieneś wykonywać dużą liczbe serri z małą ilością powtórzeń przy dużym obciążeniu. Trening powinien być mocno wyczerpujący do całkowitego zmęczenia mięśni. Ćwicz więc
dwa razy w tygodniu. Nie trenuj zbyt często gdyż twój mięśień nie ma czasu na swoje zregenerowanie. On potrzebuje odpoczynku. Jeżeli bedziesz ćwiczył zbyt często to twoja siła może nawet spadać gdyż będzie dochodzić do przetrenowania. Pamiętaj o tym.

"Tatusia oszukasz , księdza oszukasz ale życia nie oszukasz. Dlatego wiedz że od początków dziejów ludzkośći człowiekowi towarzyszyła kupa. Nie ćwiczcie - zostańcie królami sedesów."
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Boczki mi wychodza! :o)

Następny temat

Nowa jakość wyciskania - dodaj 10-15kg na ławce

whey deli