SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Po potęzniej redukcji

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 12721

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
jabolcokk - dietę , suplementacje oraz trening chcę mieć jak najbardziej kulturystyczną. chodź nie jestem profesjonalistą to lubię taki styl życia. Ja robię aeroby 2 x w tygodniu. Więc gdy mamy sam trening siłowy to 10 minut po treningu carbo , białko i cm3 i za godzinę posiłek , a gdy mamy treningi siłowy + aeroby to w czasie treningu siłowego ( 10 minut przed aerobami) carbo , cm3 i następnie bezpośrednio po treningu czy po 10 minutach izolat i posiłek po treningowy do 30 minut?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Więc tak to ma wyglądać ?

Dzień z samym treningiem siłowym , suplementacja po treningowa : cm3 , carbo , białko od razu po siłowym i za godzinę posiłek po treningowy ,
Dzień z treningiem siłowym i aerobowym (2 dni w tygodniu aeroby) : w czasie treningu siłowego , a 10 minut przed aerobami carbo , bezpośrednio po treningu aerobowym cm3 i białko i do ilu minut zjeść posiłek , 30 minut?


Zmieniony przez - loozak93 w dniu 2012-11-23 23:43:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3262 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10507
Nie wiem po co carbo przed treningiem aerobowym a posiłek do 60 minut po aerobach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 23197 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 224261
Nie, słuchaj Po Aerobach CM3 i możesz ale nie musisz białko, po 15 minutach posiłek potreningowy (poaerobowy)

NIE PIJESZ CARBO po AEROBACH
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert