SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy na rzeźbe początkujący

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1990

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 111
Witam, długo szukałem i niestety nic nie znalazłem, dlatego chciałbym Was prosic żebyście ułożyli mi jakiś plan treningowy na rzeźbę ze sprzętem który posiadam. Dopiero teraz zaczynam treningi siłowe w domu, więc jestem początkującym.
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 19 lat
Waga:80 kg
Wzrost: 181 cm
Cel treningowy: Rzeźba
Staż treningowy na siłowni: tylko w domu
Uprawiane inne sporty: Piłka Nożna , Bieganie
Dostęp do sprzętu(np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki):sztanga, 2x hantle, ławka prosta, skośna, ławka skośna do brzuszków, podpórki do pompek, rolka do ćwiczeń mięśni brzucha.
Dieta: Nie stosuje
Przeciwskaznania medyczne: Nie
Zażywane suplementy: Universal Nutrition - Super Cuts 3, SFD - 6 Protein Complex, MyVita - Zielona kawa
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 644 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3336
Co rozumiesz przez słowo rzeźba, bo wielu początkujących źle rozumie to słowo. Chodzi Ci o redukowanie tkanki tłuszczowej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 111
Tak o redukcje tkanki tłuszczowej

Zmieniony przez - mati2666 w dniu 2014-03-11 14:27:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 644 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3336