SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwszy cykl przy kilkuletnim stażu

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 505

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 129
Cześć Wszystkim,
ćwiczę od 13 lat (od 8 bardzo regularnie 3 razy w tygodniu) z nastawieniem na ogólną poprawę sylwetki oraz siły.
W samych ćwiczeniach dosyć sporo mieszam i kombinuję ostatnio nawet zamieniając splita z fbw miesiąc w miesiąc.
Lubię czuć się spompowany, lubię wiedzieć że te mięśnie są na miejscu nawet kiedy bolą po dobrym treningu.
Dwa tygodnie bez siłowni sprawiają że moja psycha kuleje + dochodzi wyobrażenie że moje ciało robi się jednym wielkim flakiem - przesadnie ale głowa już inaczej nie potrafi :D

Chciałbym się mocno pochylić, a może nawet i wejść w temat "pomocy" w postaci teścia + coś tam.

Moja wiedza w tym temacie jest bardzo mała mimo kilkuletniego stażu.
Zawsze z "dodatków" to była kreatyna, bcaa, aakg na pompkę no i białko jako uzupełnienie.

Prosiłbym o porady/wskazówki co wziąć, czego się wystrzegać, na co zwrócić uwagę itd.
Koledzy z doświadczeniem proponują mi teścia + turanabol. Czy to trafne?

Zrobiłem badania na poziom teścia i wykazały dolny próg w zakładanych widełkach "wskaźnika prawidłowego".

Dwójka dzieci (4 + 7), praca bardzo siedząca 8 h na dupie.

W okresie letnim do siłki dochodzi rower, czasami koszykówka - ogólnie aktywności na powietrzu.
Przez 20 lat grałem w tenisa stołowego, kilka lat bardzo intensywnie a potem weszła siłka.

Lubię dobrze zjeść, czasem dobrze wypić.

To tak na szybko zarys o mnie.

Poniżej ankieta.
1. WIEK: 33
2. WAGA: 96
3. WZROST: 178
4. WYMIARY:
-biceps: 44
-klatka: 118
-udo: 70
-talia:
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 8 lat
6. DIETA: aktualnie nie
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: brak doświadczenia
8. TRENING: fbw mieszane ze splitem
9. CEL CYKLU: poprawa sylwetki, samopoczucia + siły