SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PRODŻEKT DZIKA PLAŻA by jarcow

temat działu:

PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3012

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10680 Napisanych postów 45027 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam wszystkich!
Nazywam się Jarek (rocznik 79) i kilka osób może mnie kojarzyć z innych for ("komunistycznego" i "czarnego"), gdzie już obecnie się nie udzielam, ale mniejsza o to

Po wakacjach wziąłem się trochę w garść i postanowiłem zrzucić trochę zbędnego sadła Ruszyłem 1 września z wagą 99,9 kg i 95,5 cm w pasie.
W dniu dzisiejszym moje wymiary na czczo wyglądały następująco:
- wzrost - 186 cm
- waga - 93,9 kg
- pas (2 cm pod pępkiem) - 92 cm

Tak więc jak widać moja waga schodzi wolno, ale stabilnie i mam nadzieję, że do 14 grudnia uda mi się jeszcze coś zrzucić

Moja dieta to IIFYM i opiera się o liczenie kalorii, gdzie obecnie każdego dnia staram się dostarczać 3000 kalorii.

Co do treningu, to ćwiczę czterodniowym splitem:
- ramiona i czasami przedramiona
- nogi i czasami brzuch
- klatka i naramienne (bez tylnego aktonu)
- plecy i tylny aktony naramiennych
Do tego wykonuję również w miarę możliwości trzydziesto-minutowe aeroby.

Foto na czczo wykonane dzisiejszego ranka:

Komplet zdjęć sylwetki wstawię jutro, ponieważ dzisiaj ich nie zrobiłem, a chcę by były to zdjęcia na czczo.

Lecimy zatem z tematem!

Zmieniony przez - jarcow w dniu 2014-10-13 16:36:38
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 831 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8935
Powodzenia - jutro ostateczny termin dodania fotek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10680 Napisanych postów 45027 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
UNS-SUPPLEMENTS
Powodzenia - jutro ostateczny termin dodania fotek.

Oczywiście Dzięki.


Dzisiejszy trening:
- uginanie przedramion z sznurami wyciągu górnego - 4 serie
- wyciskanie francuskie leżąc - 4 serie
- pompki na poręczach - 4 serie
-
- uginanie przedramion z sztangą łamaną stojąc - 4 serie
- uginanie przedramion z sztangielkami z supinacją stojąc - 4 serie
- uginanie przedramion z sztangielkami uchwyt młotkowy leżąc na ławce ze skosem dodatnim - 4 serie
-
- 30 min. aerobów na orbitreku
Trening generalnie miałem znakomity, uwielbiam ćwiczyć całe ramiona na jednym treningu. Pompa konkretna

Poniżej jeden z dzisiejszych posiłków:
- około 360 g białek jajek + 100 g płatków owsianych + 20 g rodzynek + 20 g orzechów włoskich + łyżeczka cynamonu
Bez takiego posiłku praktycznie nie wyobrażam sobie dnia Uwielbiam, rewelacja


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Witam ;)
Ja również nie wyobrażam sobie dnia bez omleta na śniadanie ;)

Czekam na regulaminowe fotki, życzę powodzenia i ... będę zaglądać oczywiście.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4896
IIFYM powiadasz...a jakie makro? czy tylko zwracasz uwage na poziom kcal?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10680 Napisanych postów 45027 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
fiszmejker
IIFYM powiadasz...a jakie makro? czy tylko zwracasz uwage na poziom kcal?

Makro: białko 1,6 zwierzęcego (150 g musi być zawsze!), tłuszcz 50-70 g, reszta węgle. "Brudnego" żarcia wychodzi maks 20% w ciągu doby, zazwyczaj są to 2-3 bułki, pizza jakaś mała, czy coś podobnego. Generalnie staram się nie jeść dziadostwa, ale jednak coś zawsze wpada. Liczę wszystko. Jak na razie zero głodu, ale też waga leci tylko po 0,5 g tygodniowo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10680 Napisanych postów 45027 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Heheh, kalkulator mi wyliczył, że 15 lutego osiągnę swój cel


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4896
kiedyś juz o tym pisaliśmy - nie jestem zwolenikiem IIFYM itp ale Wiem ze przetesowałeś wiele opcji i wracasz do tego. skoro Ci pasuje. jak z cardio będzie? rowerek jeszcze sie nie rozpadł? :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10680 Napisanych postów 45027 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Wiem, wiem. Nie wykluczam wyczyszczenia całkowicie diety, jeśli będzie stagnacja. Liczę też oczywiście na jakieś sugestie z Twojej strony. Kalorie cały czas na trzy tysiaki, aeroby w tym tygodniu po trzydzieści minut i co tydzień będę dokładał po pięć minut. Gdy dojdę do sześćdziesięciu minut dziennie to dopiero rozważę obcinkę kalorii. Rowerek z Biedry jeszcze śmiga Ty już swój pewnie złomowałeś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 911
Ja myślę, że większość tutaj nie wyobraża sobie dnia bez omleta :D a te aeroby to tylko w dt czy dnt też? ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10680 Napisanych postów 45027 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Omlety zapychają pięknie, to fakt Aeroby w miarę możliwości każdego dnia. Zaczynałem od robienia ich tylko po treningu, ale muszę powoli progresować, a już jestem właśnie na tym etapie.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PRODŻEKT DZIKA MASA - bebolek

Następny temat

PYTANIA, SUGESTIE, KOMUNIKATY