SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PRODŻEKT DZIKA MASA - Bicek rośnie jest radośnie

temat działu:

PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 938

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2174 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29764
Siemanko. Mam na imię Kuba. Trenuję na siłowni pod wygląd od paru miesięcy. Wcześniej ćwiczyłem trochę pod kątem siłowym(aby poprawić wyniki w piłce nożnej którą trenowałem parę lat). Bardzo dużo czytam, prawidłowym odżywianiem interesuje się od 15 roku życia.
DANE
Wiek: 18 lat
Wzrost: 173-174 cm
Waga: 72-73kg
pas: 80cm
ramie: 34,3cm
udo: 56cm
klata: 97cm

Trening
Poniedziałek: Plecy+triceps
Wtorek: Barki + kaptury + przedramiona + core
Czwartek: Nogi
Piątek: Klatka + biceps + brzuch
Często wieczorami robię sobie roll masaż przy pomocy rollera, zarąbista sprawa, na prawdę mi pomaga.
rzadko kiedy coś dorzucę np. jakieś cardio

Dieta
Rotacyjna, w dni treningu ciężkiego(poniedziałek i czwartek) dużo węgli, w dni treningu lekkiego+środa średnio węgli, w sobotę i niedzielę mało węgli.
Zapotrzebowanie około 2600-2800 Kcal(zależnie od dodatkowych aktywności np. w pracy).
Jadam około 3000-3200kcal, czasem zdaża się więcej ale w 99% przypadków te dodatkowe kalorie wpadają z białka. Często daję więcej kalorii na tygodniu a mniej w weekend kiedy mam off, ale sumarycznie się wszystko musi zgadzać.
Staram się także unikać glutenu.

Przykładowy jadłospis(mniej więcej tak będę jadł jutro)
Przed treningiem 100 gram mąki ryżowej + 30g odżywki białkowej + łyżka kakao + kawa rozpuszczalna+ parę orzechów włoskich(całość w postaci "budyniu")
7:30 trening
Po treningu 100g ryżu brązowego + 200-300g schabu + warzywka + oliwa z oliwek
Obiad: 100g ryżu brązowego + 200-300g schabu + warzywka + oliwa z oliwek
Kolacja: 500g serek wiejski(albo 250g twaróg, jeszcze się namyślam ) + 100 g ryżu + oliwa/orzechy + warzywka
Tak to mniej więcej wygląda. Nie powiem, zdażają się odstępstwa np. raz na 3-4 tygodnie kebab, czy też jakieś zdrowe przekąski między posiłkami, ale zawsze uwzględniam to w bilansie kalorycznym.
Dodam że mam zmienny czas pracy(hipermarket)... dlatego treningi i posiłki są o bardzo różnych porach niestety.

Suplementacja
Kreatyna mono 10gDT i 5gDNT.
ZMA 2 kaps przed snem
Odżywka białkowe - kiedy mi potrzeba szybko strawnego białka
Witamina C ( praca w markecie to niezły wysiłek dla uk. odpornościowego)
KOFFEINAAAAA!!! :D jestem uzależniony od kawy przed treningiem
Witamina D - jak już pogoda się spieprzy całkowicie to na pewno będzie trzeba zainwestować.


Wrzucam jakieś fotki poglądowe, ale jako że zapomniałem o karteczce to i tak będę musiał zrobić jeszcze jedną sesję z aparatem Proszę moderatorów działu o wyrozumiałość, prawidłowe zdjęcia pojawią się w przeciągu kilku dni


Plecy na pompie po dzisiejszym treningu :













Ogółem - jest ch**owo, mięśnie małe, podlany... czas to ogarnąć

Zmieniony przez - Killing232 w dniu 2014-10-13 19:42:31

Dostałeś rower więc pedałuj :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2174 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29764
13.10.2014r.
Trening: Plecy + biceps + łydki
Podciąganie na drążku 5p/6p/5p+3neg./12p.(z taśmą trx)
Martwy ciąg
6*40/6*60/6*80/6*100/7*120/5*120/7*110/8*110
Wyciąg górny do klaty 4s+1 drop set

Francuz hantlami leżąc 4s
Ściąganie linek wyciągu 4s+1 drop set
Pompki w podporze tyłem 2 s

Wspięcia na palce 4s*70kg

Uwagi:
Po ostatniej serii martwego normalnie jakby wszystko wokół mnie delikatnie wirowało przez chwilę . Trening bardzo udany.
Po treningu zrobiłem jeszcze 2km z buta z ciężką torbą na plecach, więc można by rzec że cardio odwalone
Dieta:
Ta kiełbasa w diecie to swojska, robiona przez meine familie więc jest w niej samo mięso praktycznie.
Rzec jasna w wypisce brakuje warzyw. Nie ma też kakao uwzględnionego(ok.20g) bo zapomniałem o nim
Kuźwa znowu tych kalorii naj**ałem... chyba te serki wiejskie w opakowaniach 500g to nie jest najszesliwszy pomysl





Zmieniony przez - Killing232 w dniu 2014-10-13 19:56:59

Dostałeś rower więc pedałuj :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Witam. Miło, że dołączyłeś do naszego Prodżektu.
Proszę określić dokładnie do kiedy wstawisz regulaminowe zdjęcia.

Będę zaglądać, powodzenia !
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PRODŻEKT DZIKA MASA - dj.turn

Następny temat

PRODŻEKT DZIKA MASA by Darased