SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PLECY

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1169

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 518 Wiek 54 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27887
Cześć , mianowicie mam mały problem , gdyż nie moge pleców rozbudować za bardzo na szerokość , prosiłbym o jakiś plan na trening pleców ze szczególną wytyczną własnie na szerokość z góry dzięki, najlepiej jakiś bardzo mocno katujący , dla zaawansowanych
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2724 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16092
A ile ćwiczysz? jak dotychcasz trenowałeś?

moderator na insomni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 335 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1336
Powiem tylko jedno: PODCIĄGANIE!!!

Nie ma lepszego cwiczenia na plecy.

Zrob 3 serie w szerokim chwycie, potem 3 w wąskim.

Powtorzenia rob tak, zebys nie przekroczyl 8. Jak wkoncu zaczniesz roibic 6X8, to pomyslimy nad ciezarem. Zapomnij o jakis smiesznych maszynach.

Potem rob przyciaganie linki wyciagu (cos a'la wioslarz) 4X8/10 i wiecej nie kombinuj.

Nie umartwiaj sie tym, ze nie mozesz zrobic wiecej niz 5 powt w pierwszej serii podciagfania. Ja tak wlasnie mialem i w ciagu 4 tyg robilem prawie 6X8.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 243 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2133
DRĄŻEK - nic lepiej nie rozciągnie Ci pleców, jak nie możesz się podciągnąć z 8-10 razy, to rób na max np. podciągniesz się 3 razy sam, a później niech ktoś Ci podstawi jakieś krzesełko i będziesz pomagał sobie nogami
ja plecki choć mam dobrze zrobione to i tak zacząłem je robić 2x w tygodniu
raz wolnym ciężarem, a drugi trening typowo na atlasie na typowe rozciąganie, bo chce mieć je jeszcze lepiej zrobione

www.pajacyk.pl
chętnie przyjmę sogi :]
początkujący na forum

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 518 Wiek 54 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27887
wiem że drążek to podstawa , ale właśnie chodzi o to że nawet podciąganie nic mi nie daje potrzebuje jakiegos konkretnego planu , bardzo ciężko mi zajechac plecy mam je strasznie oporne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 243 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2133
ja robię plecki 2x w tygodniu raz wolnym ciężarem, a drugi na atlasie typowe ściąganie drążka do klatki, do karku, w wąskim w chwycie podchwytem do siebie i ściąganie do siebie wąskim chwytem siedząc
łącznie 12 seri każde ćwiczenie po 3 serie x 15 powtórzeń

www.pajacyk.pl
chętnie przyjmę sogi :]
początkujący na forum

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 626 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6038
może spróbuj tak:
3x max. podciąganie na drążku szeroki nachwyt jako rozgrzewka
i teraz:
3 x 10-12 ściąganie drążka wyciągu do klatki
2 x 10-12 podciąganie sztangielki jednorącz w opadzie
2 x 10-12 wiosłowanie sztangą trzymając podchwytem
3 x 10-12 ściąganie drążka do karku
2 x 10-12 przyciąganie w siadzie do brzucha ,,trójkąta'' na wyciągu
i moja prośba to zrób choć jeden taki trening ,ale dobierz tak ciężar aby w każdym z powtórzeń od 1 do 10 zrobić pełny ruch a 11 i 12 wymuszone ,warto spróbować to tylko jeden trening ,polecam go dlatego gdyż uważam że ,,motyl'' zostanie zaatakowany z każdej strony i nie będzie miał innego wyjścia jak tylko rosnąć

chcesz być jak olbrzym ,to ćwicz jak olbrzym
nie zaglądaj tu: http://www.sfd.pl/temat170674/
Legio patra nostra.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 518 Wiek 54 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27887
ok dzieki wszystkim


hardge sprobuje napewno ale dopiero we wtorek i zdam relacje ;) ale wyglada ciekawie hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 595
a co myślicie o robieniu pompek na krzesłach jeśli chodzi o szerokosc plecow a nie o to zeby były zaokrąglone

Im dalej w las tym gorzej...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94077
to jest na klate a nie na plecy.

na plecy na szerokosc polecam podciaganei na drazku szerokim nachwytem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta i trening dla osoby szczuplej

Następny temat

choroba

Masa