SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Opadam z sil przed koncem FBW.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 971

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 672
od ponad miesiaca cwicze systemem FBW.

przy pomocy Krisa ulozylem sobie nastepujacy plan:

Przysiady 3s
Lawka skos sztanga 3s
Drazek nachwyt neutralny 3 s
dips 3 s
wioslowanie sztanga 3s
wzniosy na palcach 2s
wyciskanie sztangielek siedzac na barki 2s
ABS II

calosc z rozgrzewka zajmuje mi mniej niz godzine

generalnie wszystko jest super, az do momentu kiedy dochodze do cwiczen brzucha to totalnie opadam z sil. wzniosy nog robie w podporze i wystarczy ze zawisne na tej podporce po prostu nie mam sily zrobic poprawnie kilku powtorzen. to samo z brzuszkami. po prostu nie moge. co mi radzicie?
czy cwiczyc brzuch osobno?
nie robic go na koncu?
moze powinienmem wiecej jesc przed samym treningiem?
zmniejszyc ilosc cwiczen w treniongu? ale jest tak ze moze nie powinienem laczyc dipsow z wyciskiem i podciagania z wioslowaniem na jednym treningu, ale zarowno w dipsach jak i podciaganiu robie 3 serie po 5 powtorzen, bo na razie wprowadzam te cwiczenia, wiec to troche za malo zeby tylko je robic, a chce je robic.
po treningu nie czuje sie przetrenowany i regeneruje mi sie super, ale czuje ze brzuch troche od******lam byle zrobic.

jakies rady? z gory dziekuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 705 Napisanych postów 4256 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 55685
ale czy wczesniej brzuch miales silniejszy??? moze po prostu jest slaby. Ja tez mam cos w glowie ze brzucha mi sie nie cche cwiczyc. I od kiedy wyczytalem wypowiedzi wodyna ze na brzuch najlepszy jest MC i przysiady to go nie robie. Odpusc go na tydzien i jak cchesz zacznij jeszcze raz. Mozesz go tez dac np po przysiadach

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 748 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10451
zrób jedno ćwiczenie na brzuch a konretnie
spięcia na skośnej z ciężarem za karkiem trzymanym polecam.
tak jak inne ćwiczenia.

żyj tak aby inni przez Ciebie nie płakali

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 672
hej Kris,
dzieki za odpowiedz. jak cwiczylem splitem, to latwiej mi szlo. ale nie chce wracac do splita. za martwy ciag planuje sie zabrac za jakis miesiac-dwa i robic na przemian z przyiadami. nie czuje brzucha za bardzo przy przysiadach. bardziej czuje przy ostatniej serii podciagania, ale to zapewne blad techniczny. generalnie nastepnego dnia po treningu nie czuje zebym mial napompowany brzuch, w przeciwienstwie do reszty ciala.
sprobuje przesunac go wczesniej w treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 672
st. pierre a ile bys powtorzen\serii polecal?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 748 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10451
3 serie powtórzenia tak jak reszta.
możesz robić naprzemiennie:
brzuchy skośna z ciężarem za karkiem
unosy kolan/prostych nóg ze zwisu
crunche sztangą.


Zmieniony przez - Stpierre w dniu 2009-05-08 15:18:26

żyj tak aby inni przez Ciebie nie płakali

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 672
ale myslisz zeby dac brzuch wczesniej? bo po calym FBW to po prostu nie zrobie 3 serii poprawnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 748 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10451
spróbuj najpierw takiego układu lub odpocznij chwilkę. Usiądź i wycisz umysł.

żyj tak aby inni przez Ciebie nie płakali

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1489 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13806
Osobiście robiąc FBW nigdy nie katuje brzucha na treningu,tylko w dzień nietreningowy.Robiąc przysiady w seriach na poziomie 140-150% wagy własnej, brzucha nie jestem wstanie już robić ze względu na skurcze,które mnie łapały.Dodam,że ćwiczę bez pasa.
Ćwiczenie brzucha w dzień nietreningowy ma w moim przypadku tę dodatkową zaletę,że nakręca apetyt i wcisnąć w siebie w dzień NT takie same ilości kalorii jak w DT.
Polecałbym spóbować tej metody.Brzuch można katować wszędzie -choćby ćwiczeniami z A6W.

mój DT->http://www.sfd.pl/Autopsy_Exercises_in_Extremity/cel_600kg_w_TS-t681885-s6699.html#eot

Powerlifting is an external view of how pissed off I really am at the world- Kirk Karwoski

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 445 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6694
a6w nie polecam Puma nawet pisał w dziale dla zaawansowanych o tym treningu, że on przeciąża CUN i brzuch może się tam rzeźbi czy coś, ale kosztem reszty partii mięśniowych. No i nie można brzucha codziennie ćwiczyć nie wiem kto ten mit zasiał...

:P

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba do Mawashiego

Następny temat

FBW 5x5 i trening interwalowy

BF