SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odstający tyłek

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4670

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Pisałam,że jestem początkująca dlatego tez się tutaj znalazłam. Nigdy aż się tym nie interesowałam,jadłam zwykle to co mi podano ( nie zawsze)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Zajrzałam. Choroba niewiele mi mówi. Pomijając ten aspekt, bo to powinno się konsultować z lekarzem, a nie na forum... no cóż. Realnie patrząc przydało by się przybrać dobrych parę kilo w masie mięśniowej. Ale wysyłanie nastolatki, która chce mieć ładniejszą pupę na siłownię i dietę na masę i tak na 99% do niczego nie doprowadzi, bo pewnie nie takie są jej ideały sylwtkowe. Jak już ma ćwiczyć same pośladki, to przynajmniej z programem Contrerasa, niż z mel b. Coś tam pewnie poprawi, lepsze to, niż nic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 369 Napisanych postów 11555 Wiek 12 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 103176
Tylko jak wtedy będzie wyglądać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Podobnie :) Bo cudów się tym nie zdziała. Jak jej się uda dodać 2cm w obwodzie bioder i podnieść pupę, to już będzie święto. Wiesz, ja nie pochwalam katowania jednej partii. Ba, akurat u olivienn pupa to na pewno nie ta część ciała, która najbardziej wymaga przypakowania, ale też nie widzę sensu wysyłania chudej 16 latki na siłownię na masę, bo to nie takie hop siup, tylko dość dramatyczna zmiana stylu życia. A ona pisze, że na siłownię chodzić nie może. Więc co zostaje? Trochę ogarnąć dietę i wybrać jakieś sensowne dywanowe ćwiczenia. To są rzeczy, które można stosunkowo łatwo wprowadzić w życie.