SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odnoście treningów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 509

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 179
Witam!
Kończy się 3 miesiąc moich ćwiczeń na siłowni i jak na razie mogę być zadowolony z rezultatów. Ćwiczę masę na planie:

Poniedziałek:
Klata:
Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 3x8-10
Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej w górę 3x8-10
Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej 3x8-10
Triceps:
Wyciskanie „francuskie" sztangi w leżeniu 3x8-10
Pompki na poręczach 3x12
Prostowanie ramienia podchwytem na wyciągu stojąc 3x10-12

Środa:
Plecy:
Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt) 3x8-10
Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem (nachwyt) 3x8-10
Wiosłowanie 3x12
Biceps:
Uchwyt „młotkowy" 3x12
Uginanie ramienia ze sztangielką na modlitewniku 3x12
Uginanie ramion podchwytem stojąc na wyciągu 3x12
Przedramiona:
Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3xmax
Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3xmax

Piątek:
Barki:
Wyciskanie sztangi zza głowy 3x10
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x8-10
Odwrotne rozpiętki (na maszynie) 3x10-12
Nogi:
Prostowanie nóg w siadzie 3x12
Wypychanie ciężaru na suwnicy 3x12
Uginanie nóg w leżeniu 3x12
Wspięcia na palce stojąc 3x15

(ewentualnie ktoś z was może coś sprostować, nie obrażę się, ale to później)

Do wakacji już niedaleko, nie będę mógł ćwiczyć z racji, że pracuje, a po wakacjach chciałbym zacząć trening na masę siłę/ siłę, a podczas ich trwania ratować się pompkami i hantlami, dla utrzymania formy i teraz moje pytanie:
Zakładając, że wrócę do ćwiczeń we wrześniu ile byście mi proponowali ćwiczyć na sucho przed cyklem na kreatynie?
Jest sens po pół roku zacząć już robić siłę / siłę masę ( podobno na samej sile mięśnie rozwijają się niesymetrycznie) ?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 72-75

Wzrost: 180

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 3 miesiące

Uprawiane inne sporty: Nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Tak

Dieta: Nic specjalnego, kładę nacisk na białko

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48079
Jesli Twoim priortetem ma być siła ... to ćwicz, nie ma przeciwskazań.

Po kreatynę sięgnij przy okazji konkretnego planu treningowego...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 179
Na chwilę obecną priorytetem jest masa, przynajmniej do wrześnie, nie mogę powiedzieć, że na pewno, bo sam nie wiem, o jakie masie będę mógł wtedy powiedzieć :)

co masz na myśli mówiąc 'konkretny plan treningowy' ?
Rozmawiajcie ze mną jak z zielonym ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48079
jesli priorytetem jest masa to skup się bardziej na odżywianiu bo to kluczowy element...

Jesli po wakacyjnej przerwie chcesz wrócić do treningów to zacznij od lekkiej werjsi FBW lub ACT. Potem sam zadecydujesz co chcesz robić i w jakiej formie. Konkretny plan mam na myśli taki który będzie ciągły /6-10 tyg. / i poprzedzony wstępnym przygotowaniem organizmu do wysiłku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 179
dzięki, wezmę to pod uwagę! :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening...dla poczatkujacego.

Następny temat

Trening na Masę Ektomorfik do Oceny i ew. poprawki

Shaker