SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywki po roku ćwiczenia "na sucho".

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 582

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam, mam 29 lat, 174cm. 75kg. Ćwiczę na siłowni od roku. Przez ten rok przytyłem 5 kg. Moja sylwetka poprawiła się. Nie stosuję żadnej diety. Staram się jeść na obiad ryż, pierś z kurczaka, na kolacje omlet itp. Nic specjalnego. Chciałbym przytyć jeszcze 5 kg. Podpowiedzcie jakie odżywki mogę stosować? Nie piszcie proszę "kup to, co brakuje w twojej diecie". Napiszcie co zwykły szary człowiek ćwiczący amatorsko, lecz z zawzięciem przez rok może stosować żeby był efekt mięśniowy;)
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 484 Napisanych postów 6372 Wiek 89 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 120575
Najlepiej by było jakbyś się zalogował, wypełnił ankietę wtedy coś doradzimy tak w ciemno to ciężko. Z tego co napisałeś, ciężko określic jakie masz makro i czego brakuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7
Zalogowałem się, ankieta wypełniona. FiQus doradzisz mi jakieś suplementy? Dzięki za odpowiedź.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 582 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8943
Chodzi o taką ankiete;
WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY

Płeć : mężczyzna/kobieta
Wiek : 38
Waga : 86
Wzrost : 176
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 90
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 42