SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu - siłownia + kalistenika + Muay Thai

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 271

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 19 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 119
Cześć,

parę słów o mnie – kobieta, 33 lata, 50kg, 164 cm wzrostu. Ćwiczę regularnie na siłowni 3-4 w tygodniu od ponad 6 lat. Do tej pory działam wg planów rozpisanych przez trenerów ale nie ukrywam, że nieco siłownia mi się znudziła i szukam czegoś nowego. Trafiłam na kalistenikę i baaardzo mi się to spodobało. Nie chcę jednak rezygnować z siłowni i dlatego planuję:
- 3 razy w tygodniu ćwiczyć kalistenikę (jestem kompletnie początkująca),
- 2 razy w tygodniu siłownia,
- 2 razy w tygodniu muay thai.

Do tej pory ćwiczyłam 4 razy w tygodniu na siłowni, 2x Muay Thai i raz w tygodniu jakieś cardio typu bieganie, trening HIIT etc.

Moim priorytetem na siłowni są pośladki i barki. Dodatkowo najszerszy grzbietu / obły, bo czworoboczny mam bardzo dobrze zbudowany a najszerszy to tragedia. Wrzuciłam też biceps i triceps, bo chcę ładnie zbudować ręce.

Dodam, że moim celem jest zbudowanie masy mięśniowej, bo jestem bardzo szczupła – jestem na nadwyżce ok. 200-300kcal.

Będę bardzo wdzięczna za wszelkie uwagi w zakresie mojego planu na siłownię – coś zmienić/dodać?

TRENING 1

Pośladki:
Wypychanie na maszynie (dół pośladka): 4 serie, 7 powtórzeń, przerwa 180s, tempo 21x1
Przysiad bułgarski (dół pośladka): 2 serie, 8 powtórzeń, przerwa 120s, tempo 21x1

Naramienne bok:
Wznosy hantli bokiem 90 stopni /maszyna: 3 serie, 10 powtórzeń, przerwa 120s, tempo 21x1
Y Raises hantlami: 3 serie, 10 powtórzeń, przerwa 120s, tempo 21x1

Triceps:
Krzyżowe prostowanie na triceps w odwiedzeniu jednorącz: 3 serie, 8 powtórzeń, przerwa 120s, tempo 21x1

Naramienne przód:
Wyciskanie hantli siedząc: 3 serie, 10 powtórzeń, przerwa 90s