SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Niewymagający trening ze stałym progresem? Możliwe?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 814

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8147
jak dla mnie lepiej zrobić 3 lub 4 treningi dość szybkie ale bardziej intensywne z klata np tric lub bary bo przy klatce obie te partie w jakimś stopniu się udzielają
plecy - z bicem 3 ćwiczenia na pierwszą partię 2 ćwiczenia na drugą żeby dobić mięsie biorące wpół udział,
na pewno skróci ci to trening, lecz podstawą w takim ćwiczeniu jest technika
lub plan 3 dniowy podobny do pull & push w którym ćwiczysz np
poniedziałek kolejno
nogi 4 serie
klata 4 serie
tric 4 serie

środa
plecy 4 serie
barki 3 serie
bic 4 serie

piątek tak jak w poniedziałek w kolejnym tygodniu odwrotnie połączenie przykładowe sam musisz pomyśleć jakie mięśnie odczuwasz jeśli kuleje technika , efekty są w miarę kiedyś stosowałem coś podobnego

na samym początku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12063
przy takich ciezarach nie masz sie czego bac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 790
Co powiecie na takie coś?

A
1. NOGI przysiady bułgarskie 3s 10p
2. KLATKA wyciskanie sztangielek leżąc na krzesłach 3s 10p + pompki klasyczne 1s max powtórzeń
3. PLECY wiosłowanie sztangielką w oparciu o krzesła 3s 10p
4. BICEPS uginanie ramienia stojąc chwyt młotkowy 2-3s 10p / TRICEPS wyciskanie francuskie sztangielki oburącz 2-3s 10p [NAPRZEMIENNIE]
5. ŁYDKI / BRZUCH [NAPRZEMIENNIE]

B.
1. NOGI przysiady bułgarskie 3s 10p
2. KLATKA pompki na krzesłach 3s 10-15p
3. PLECY podciąganie na drążku 3s 8-10p
4. BICEPS uginanie ramienia stojąc chwyt młotkowy 2-3s 10p / TRICEPS wyciskanie francuskie sztangielki oburącz 2-3s 10p [NAPRZEMIENNIE]
5. ŁYDKI 3s max / BRZUCH 3s max [NAPRZEMIENNIE]


Bułgarskie dlatego, że słabo mi idzie robienie klasycznych przysiadów ze względu na lekko przykrócone ścięgna Achillesa (operacje w dzieciństwie).

Co wy na to? Zmienilibyście coś? Coś byście dodali? Barki omijam na razie, bo masę buduje raczej robienie większych partii plecy nogi klatka, barki dodam z czasem, to samo z czasem duże partie zamiast 3s to 4.

Zmieniony przez - roninq6 w dniu 2013-03-13 12:22:47
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy 4dni

Następny temat

2 treningi w tygodniu - plan treningowy

Whey vit