SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mineralna czy przygotowana??

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2222

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 487 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4585
Siema !!Nie chodzi mi w tym temacie o to zeby kazdy pisał mineralan lub przygotowana ,tlyko czy moge zamiast wody mineralnej pic wode przygotowana.
-Po pierwsze nuie musze wychodzic z domu
-Taniej jest itp.itd

Ps: I jeszcze jedno jestem zielony w tych prawach. Wiem ze moze głupie pytanie ale nie wiem gdzie sie sprawdza profil,bo piszecie ze wymiary w profilu a ja niemwiem gdzie to sie sprawdza
Klikałem juz na zdjecie nad nixkiem ale tam nic niema ,przyszła mi do głowy teraz taka mysl ze moze trzeba miec abonament zeby sprawdzic profil.Prosze pozmzcie mi.Z góry dzieki!!Pozdro!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1650 Wiek 50 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 29299
Możesz przegotowaną,ale smaczniejsza jest mineralna ze sklepu(ja kupuję w Biedronce-groszowa sprawa)Klikasz w zdjęcie,potem na dole-Profil klubowy.

Trza być twardym, nie miętkim!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3676 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 22018
Smak to akurat najmniej ważna sprawa. IMO tylko mineralna. Zawiera więcej elektorlitów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 487 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4585