SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Meta a lipo, lipo a meta?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2566

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 360 Napisanych postów 3449 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 56832
Witam, nie wiem czy to odpowiedni dział, w każdym razie temat zostanie usunięty, jeżeli faktycznie nie trafiłem. Ćwiczę od roku, od początku zabawy przytyłem 15 kg, oprócz wymiarów poszły mi cycki. Endokrynolog powiedziała mi, że to nie jest coś niepokojącego, ale to było kilka miesięcy temu, a teraz mam wrażenie, że jest trochę gorzej. Gdzieś czytałem o kremach miejscowo wyszczuplających, które mogą pomóc mi w zwalczeniu lipomastii. Wiem, że najlepsza jest rzeźba i dieta, ale nie mam aktualnie w czym rzeźbić, myślę nad tym dopiero pod koniec kwietnia.

Temat wiąże się z dopingiem, ponieważ pod koniec stycznia chciałem zjeść setkę mety, tak z czystej ciekawości jak to na mnie zadziała. Czy w takim przypadku saa mogłyby pogłębić schorzenie? Czy kremy miejscowo wyszczuplające faktycznie pomogą?

Dzięki z góry za odpowiedzi, proszę o nie pisanie, żebym odpuścił metę, bo za wcześnie i za młody jestem, bo znam gadkę na pamięć, sam się sobie dziwie, że chcę spróbować ;). Cóż, zakazany owoc.

PS. Profil uzupełniony w razie jakby ktoś pomyślał, że mogę być po prostu grubasem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 71 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 19901
To czy Ci poleci miecho po odstawieniu propa czy innych saa, zalezy od tego jak bedziesz pilnowal diety
...
Napisał(a)