SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mam 57 lat i chciałbym poprawić sylwetkę

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 60323

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12150 Napisanych postów 30565 Wiek 75 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1131181
Robiłeś brzuch kółkiem i mogło Ci się coś stać.
Ja poszedłbym do lekarza (mam blisko przychodnię i lekarza, który mi odpowiada).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 174 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3274
Janku, ale tym kółkiem to ćwiczę już od kilku lat. Dlaczego teraz miałoby się to stać? Nie zwiększyłem liczy powtórzeń. Mało tego moja waga ostatnio spadła. Od dziś zaprzestanę ćwiczeń tym kółkiem. Czy w takim razie (zanim pójdę na konsultację lekarską) nie mam w ogóle ćwiczyć mięśni brzucha, czy mam robić inne ćwiczenia, np. zwykłe brzuszki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12150 Napisanych postów 30565 Wiek 75 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1131181
Myślałem, że pójdziesz do lekarza bez zbędnej zwłoki.
Sądziłem, że to wybrzuszenie stało się nagle a jego wygląd wzbudził moje zaniepokojenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2409 Napisanych postów 10674 Wiek 59 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 153396
Ale przy wystapieniu przepukliny nie ma zmaczenia co Ty cwiczyles ile i jak dlugo po prostu wywali Ci i tyle i nie ma tez znaczenia ze schudles idz do lekaza i tyle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 174 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3274
ojan

Sądziłem, że to wybrzuszenie stało się nagle a jego wygląd wzbudził moje zaniepokojenie.