SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

L-arginina - wpływ na wzrost

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 234

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 71 dni Na forum 70 dni Przeczytanych tematów 17
Siema, mam 16 lat i ćwiczę na siłce od roku, rozważam suplementacje kreatyną i l-arginina, myślicie ze pomoże mi to w uzyskaniu większej pompy i zwiększeniu hormonu wzrostu? Dajcie jakieś swoje polecajki czy to w ogóle zdrowe w tym wieku? Zależy mi także na zwiększeniu samego w sobie wzrostu, mam 179.
Ćwiczę regularnie 5/6 dni w tygodniu, biegam i śpię 8 godzin na dobę



Zmieniony przez - kracyowacy w dniu 2024-03-06 11:11:55

Zmieniony przez - kracyowacy w dniu 2024-03-06 11:12:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11397 Napisanych postów 72680 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 958548
Kreatyna i Arginina to bardzo dobre połączenie, dzięki któremu na pewno masz szansę zwiększyć produkcję tlenku azotu, co za tym idzie spowodować większe zjawisko tzw, "pompy mięśniowej" , rozszerzyć naczynia krwionośnie, dzięki temu dostarczysz szybciej makroskładniki z posiłku potreningowego, czy suplementy do komórek mięśniowych i nie tylko. Kreatyna to najskuteczniejszy suplement na rynku od ponad 30 lat. Napisano o nim praktycznie wszystko i został przebadany na każdy możliwy sposób.

Polecamy również: 16 pytań na temat kreatyny - wszystko o kreatynie


Niestety muszę Ciebie zmartwić ale wpływ argininy na produkcję hormonu wzrostu jest marginalny, a już na pewno nie ma absolutnie żadnej szansy, że dzięki jej stosowaniu urośniesz. Jeśli jest Ci to jeszcze dane - to nastąpi, ale nic tutaj nie zmieni suplementacja argininą. Mimo wszystko warto ją brać z powodu wielu innych korzyści, którą daje jej suplementacja.

Ekspert SFD