SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Krotki HITT czy dlugie aeroby ?? !!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5687

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 6529 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 39912
inaczej reagujesz
ja na rowerku sie nie spoce tak jak po 5 minutach bieganai truchtem

Początkujący Kucharz :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 255 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3358
Mniejsza o wiekszosc :D
mam nadzieje ze na tym polega HITT :P i te moje skutki uboczne :D
(nogi nie daja rade a chwile po treningu juz nie czuje ze cwiczylem :D ) jest to kwestia przyzwyczajenia :D
Mam nadzieje ze do czerwca zwrzuce z 15kg :D

Jestem zielony ^_^ xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdro z HoLaNdIi !! ^_^

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 6776 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 50488
Ja po hicie lekkim 30x30 sekund przy 4 interwale wypluwam żołądek. Jeśli nie wypluwasz, to za mało intensywnie jedziesz:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Tyle ze po aerobach czuje ten wysiłem 30-60 min po zakonczeniu cwiczen a po HITT po 5 min. nie ma nawet kropli potu

To znaczy, że nie zrobiłeś HIITa tylko trening interwałowy, a to jest różnica. Ja po 8 interwałach 30x30 mam taki wciąg powietrza do płuc jak bym miał astmę - czyli cokolwiek wciągnę to jest za mało, drętwieje szczęka, zbiera się na pawia, nogi nie trzymają pionu. Taki stan trwa jakieś pół minuty dopóki nie odpocznę i nie zacznę normalnie oddychać.
Ten lajt o którym piszesz to na pewno nie HIIT.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 6776 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 50488
Morales_37 dobra forma, jak dopiero przy 8 padasz:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie