SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

plan na redukcje tkanki tłuszczowej, budowa masy mięśniowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3544

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 102
Witam
Mój starz na siłowni to jakieś 4 miesiące. Ćwiczyłem kiedyś ale to z przerwami. Moim celem jest budowa masy mięsniowej i spora redukcja tkanki tłuszczowej. Mój wzrost to 175 cm przy wadze 91 kg. Co do diety to już pisze co i jak. Pracuje od 6 do 14 więc ciężko mi jeść cokolwiek innego.
Sniadanie (okolo 5 20) - Dwie bułki ciemne z szynka drobiową
drugie śniadanie (10) - 3 bułki ciemne z szynką drobiową lub jakimś serkiem
z pracy przychodze około godziny 16 więc jem coś co przywiozę z domu (studiuje więc zawsze się weźmie jakąś wałówe z domu , generalnie są to różne rzeczy
ide na siłownie na 17 więc około 19 wracam i wtedy jem kurczaka z ryżem
Trenuje w poniedziałki, środy i piątki.
Teraz zaczynam biegać we wtorki i czwartki.
Weekendy całkowicie odpuszczam i tego nie zmienie.
Mam zamiar kupić teraz coś na mase np. mutant mass, kreatyne np. storm + shock teraphy i do tego animal cuts.
Proszę mi napisać co kiedy mam brać. Czy to w ogóle dobry zestaw?

Aby być wielkim, trzeba być kiedyś małym :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 16608 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 65925
witam
radze na poczatek sie zredukowac a pozniej zaczac budowac czyste mieso!!policzyc zapotrzebowanie kcal rozlozyc na BTW,dac deficyt kcal wegle na sniadanie i okolotreningowo

co do posilkow wystarczy chciec

Sniadanie (okolo 5 20) - Dwie bułki ciemne z szynka drobiową
daj np.platki owsiane,mleko,jajka,orzechy

drugie śniadanie (10) - 3 bułki ciemne z szynką drobiową lub jakimś serkiem
daj np.mieso,warzywa,oliwe

z pracy przychodze około godziny 16 więc jem coś co przywiozę z domu (studiuje więc zawsze się weźmie jakąś wałówe z domu , generalnie są to różne rzeczy
daj np.kasze jeczmienna,mieso,oliwe,warzywa

ide na siłownie na 17 więc około 19 wracam i wtedy jem kurczaka z ryżem
ok.

dodaj jeszcze posilek przed snem np.twarog z oliwa i bedzie git
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 102
Co do drugiego śniadania to cięzko mi coś zmienić, mam krotką przerwe w ktorej muszę sie wyrobić. Może być to bułka z czyms innym? np tuńczyk w sosie własnym do tego? Czyli na spalanie na razie wziąć tylko cutsa?

Aby być wielkim, trzeba być kiedyś małym :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 102
W jakiej postaci te jajka rano? Gotowane? Orzechy raczej odpadają bo ich nie znosze

Aby być wielkim, trzeba być kiedyś małym :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 16608 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 65925
no raczej tam bez bulki pisalem wegle gdzie wegle, to daj np.jajka/twarog z oliwa i warzywami zjesz to spokojnie w 5min,jajka na twardo/jajecznica/placek owsiany jak chcesz

zamiast orzechow np.pestki dyni/siemie lniane

Zmieniony przez - koles08 w dniu 2009-02-24 20:25:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 102
Sorry, że zapytam ale jestem kompletnie zielony. To tak:
rano (5 20) mleko z platkami owsianymi + pestki dyni
drugie sniadanie (10) tuńczyk (nie wiem co tutaj jeszcze dać do tego) nie mam czasu na przygotowania, musze wziac cos z domu gotowego
okolo 16 jakies mieso i warzywa
po treningu
ryz i kurczak
przed snem twaróg
Jest duza przerwa między 10 a 16? Kupić jakąś odżywke białkowa? Nie mam czasu wtedy na jedzienie, ale moge cos wypic

Aby być wielkim, trzeba być kiedyś małym :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 16608 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 65925
przerwy miedzy posilkami 2,5-4godz max


podalem ci przyklad wyzej jak powinno to wygladac wiec sie dostosuj suple zbedne
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase

Następny temat

Krotki HITT czy dlugie aeroby ?? !!

Fruzelina