SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kreatyna i ...

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1350

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51570 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam .. ćwiczę od około 8 m miesięcy i chciałbym zaczać brać kreatynę... czytałem kiedyś posty na ten temat a odpowedzi zawsze były takie same nie zaczynaj od tego...
Zastanawiam sie nad zakupem Trec CREATINE NORMAL PLUS - 600g i chciabym uzyskać jak najlepsze efekty, ale nie zabardzo wiem czy z czymś ją łączyć i czy wogóle jest jak narazie sens jakiegoś łaczenia?
z góry dziękuje za odpowiedź :]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2191 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 20949
moje pytanie po co juz kreatyna acha a diete masz ?? a jak juz tak chcesz ta kreatyne to wez do tego carbo

===>...::: mafia-kafary-sfd-pl :::...<===
_____________________________

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3735 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 17159
w sumie to mozesz brac kretyne twoja dezycja jezeli nie masz problemow z tłuszczem mozesz wziasc glukoze do kretyny lub carno do tego

¤¤ członek-mafia.suple.hardcor.pl ® ¤¤

¤¤ Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl ¤¤

Mam braki jak każdy , staram sie je zawsze minimalizować, aby pomagac sobie i innym®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51570 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816