SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kilka fotek

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6462

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1594 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 14325
Co Ty Maska gadasz? Jestem z Zielonej Gory,mam w Ekwadorze duzo kumpli z Poznania.Leszna.Bydgoszczy,Wroclawia. Nie ma znaczenia skad jestes-wiekszosc ludzi przyjezdza pobawic sie,potanczyc,pobajerowac laski,a nie toczyc boje miedzymiastowe.Jesli sam nie szukasz zaczepki to na pewno nic Ci sie w mankach zlego nie przytrafi.Klimat to najwiekszy atut Manieczek.

P.S. Do Ekwadoru przyjezdzam autem z tablicami WB(W-wa) i spoko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1531 Wiek 41 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 24492
Mowie z wlasnego doswiadczenia, coprawda draki nigdy nie bylo ale bywalo nie przyjemnie. Ja i moij kumple nalezymy do raczej spokojnych- nigdy my nie zaczynamy. Natomiast nie jednokrotnie spotkalismy sie z tekstami od miejscowych w stylu "witaj w krainie w ktorej obcy ginie...."

*Moderator Dzialu Sex*
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 267 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 1233
Karool a słyszłeś coś o Protektorze w Poznaniu ??



____________________________________________________________
"IF I ALWAYS DO WHAT I HAVE ALWAYS DONE I WILL ALWAYS GET WHAT I HAVE ALWAYS GOT"
Decool

MATEO J.E.B.I.E WAŁY >>>>>>>>> NA 40 ZŁ(KOSZULAKA SFD ZAMÓWIONA DOKŁADNY ROK TEMU)!!! NIE DAJCIE SIE W.Y.J.E.B.A.Ć Decool

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 184 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 2079
to normalka juz chyba ze jak jestes nie u siebie to moze byc spok0ojnie ale i moze byc niewesolo ;) . ale to tak jzu u nas w Polsce bywa ( noo i na swiecie zreszta tez ;) )