SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kettlebell

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1286

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14
Witam, mam 14,5 lat, zamierzam ćwiczyć z kettlebell 10 kg czy mógłby mi ktoś ułożyć plan treningowy (jestem zielony w tych sprawach)
Od 1 miesiąca robię pompki / podciąganie na drążku
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 5637 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43870
samemu ciezko bedzie ci ogarnąc technikę ale jest to do zrobienia
swingi
przysiady
snach
wykroki

modyfikuje w zaleznosci od celu

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 307 Napisanych postów 3118 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 69220
Poszukaj książki PawłąTsatsouline.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
witam. mam pytanie odnośnie ćwiczeń kettlebell. A mianowicie: od 6m-cy ćwiczę na siłowni ciężarami, ale zaciekawił mnie właśnie ten odważnik. Moje pytanie brzmi. Czy jeśli na siłowni ćwiczę poniedziałek, środa, piątek mając plan treningowy to czy w dni nietreningowe w domu można ćwiczyć wieczorami odważnikiem? Czy ma to jakiś wpływ na jakość treningu np efekty będą inne a niżeli samo ćwiczenie jednym albo drugim?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 5637 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43870
w zaleznosici od celu jaki obrałes ilości kcal