SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak zredukować obwód ramienia?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 898

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 61 Wiek 61 dni Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 223
Do chudosci majac 180 cm wzrostu i 95 kg wagi jednak droga jest daleka ;) Jako malolat bylem raczej chudy, przez wieloletnie treningi zbudowalem swoja naturalna, stala mase miesniowa nie bedaca wynikiem nadmiaru wody czy dopompowania i obrzmienia miesni na dopingu.Chyba nawet szczuply jestem w miare wizualnie przy tej masie. Jestem juz facetem w srednim wieku i etap najwiekszej aktywnosci sportowej polaczony z przeciazaniem organizmu jest zakonczony. Nigdy tez nie bylem jednoczesnie szczuply, umiesniony i wyrzezbiony mocno i moze jest okazja, zeby sprawdzic na ile sie to uda zrealizowac. Przy okazji jest to wyzwanie dietetyczno-treningowe. Zawsze jest to problem, najwiekszy z maksymalnym odtluszczeniem przy zminimalizowaniu utraty miesni. Bez sterydow ( nigdy nie uzywalem) rzecz trudna, ale chyba wykonalna przy madrze zaplanowanej diecie.


Zmieniony przez - Amade w dniu 20/03/2024 18:01:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1128 Napisanych postów 3781 Wiek 49 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 68601
Jeśli wszystko uzyskałeś naturalnie, to może być problem ze zniszczeniem mięśni, ze względu na to, że pamięć mięśniowa i geny będą działać w kierunku ich utrzymania albo odbudowania, kiedy tylko nadarzy się okazja...
To jest po prostu Twój potencjał genetyczny...
Procesy zmniejszania się mięśni z wiekiem mogą trochę pomóc, ale to może nastąpić za 10 , 20 lat w zauważalnym stopniu...
Natomiast jeśli wprowadzisz znaczne zmiany w rodzaju treningu (będzie dużo lżejszy i bardziej kardio-podobny) czy diecie, możliwe że ci się uda, ale nie wiem czy to się opłaca jak się jest w pewnym wieku, ze względu na metabolizm...
Przechodząc w coraz starszy wiek, warto starać się utrzymać jak najdłużej masę mięśniową.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 459 Napisanych postów 945 Wiek 34 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11404
Chwilowa rezygnacja z treningu łap, i więcej kardio na pewno zejdziesz coś z obwodów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 61 Wiek 61 dni Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 223
Pewnie tak, ale chyba przestawie sie juz na nizsza wage rowniez dla samopoczucia i odciazenia podniszczonych stawow kolanowych na stale. Musze jakos to madrze zaplanowac, zeby trenowac i jednoczesnie nie robic masy. Kontrola dosc precyzyjna kalorii bedzie potrzebna i madre zbilansowanie zdrowej diety. Do tego regularne cardio i trening silowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12105 Napisanych postów 160572 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234993
Ogólnie brak treningu ramion powinien tutaj przynieść jakiś Benefit w postaci zredukowania ich obwodów tak samo jak wykonanie redukcji. Jednak musimy też pamiętać że jakkolwiek ćwicząc klatę plecy barki czy nawet nogi gdzieś tam te ramiona będą ruszane i pewien swój rozmiar będą utrzymywać. Z tymi koszulami potwierdzam %) ja mając 51 w łapie mam problem nawet z polo nawet :) mi akurat to nie jest do szczęścia potrzebne bo nawet pracuję w pełni zdalnie także nie mam za bardzo gdzie się ubrać i gdzie wyjść jednak Jak najbardziej rozumiem taką potrzebę.
1

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 61 Wiek 61 dni Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 223
Duzo cardio ( ok. 1,5 h dziennie na biezni i rowerze stacjonarnym) i co drugi dzien trening z ciezarami, gdzie zmniejszylem obciazenia do 50 % powtorzenia maksymalnego i serie po kilkanascie powtorzen. Dieta wysokobialkowa z duza iloscia zielonych warzyw i tluszcze w ilosci jakies 20% dziennego zapotrzebowania kalorycznego. Waga po 2 miesiacach 89 kg, czyli 3 kg miesiecznie w dol. Rozmiar ramienia zredukowany o 2 cm do 41 cm i koszule juz pasuja. Co prawda luzu i tak nie ma, ale nie jestem juz wbity w rekaw na sile i jest to do zaakceptowania. Ogolne samopoczucie tez lepsze, w paskach dodalem dwie dziurki, bo byly za luzne. Naruszone latami intensywnej eksloatacji stawy kolanowe odczuly poprawe, chociaz to z pozoru tylko 6 kg. Ale widze w notatkach, ze na poczatku lutego wazylem 98.5 kg, wiec redukcja w ciagu 3.5 miesiaca wyniosla okolo 10 kg. Strategia zadzialala i to na tyle dobrze, ze pozostane przy wadze lekko ponizej 90 kg juz na stale.


Zmieniony przez - Amade w dniu 15/05/2024 19:44:41
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 459 Napisanych postów 945 Wiek 34 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11404
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zapotrzebowanie kaloryczne - jak obliczyć?

Następny temat

Redukcja tkanki tłuszczowej - pytania

forma lato