SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Hormon wzrostu-proszę o pomoc.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3698

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

42

Waga

101

Wzrost

180

Obwód ramienia

42

Obwód klatki

123

Obwód uda

65

Obwód talii

89

Staż na siłowni

12

Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy)

B-3,W-3,T-0.7

Ile i jakie przebyte cykle sterydowe

nie pamietam,duzo tego bylo-testo,deca,boldek,tren ace,metka,tura,oxa

Opisz swój plan treningowy

split 5dni w tyg

Cel cyklu

przyrist masy miesniowej ,regeneracja ścięgien

Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia

na bombce od 2 lat

Poziom BF% (tkanki tłuszczowej)

15

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy)

tycia

Stan zdrowia

sredni

Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia

porost

PPM (podstawowa przemiana materii)

1900kcal

Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą)

140,210,przysiad front 150
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1548
Witam
Temat poruszany juz nie jednokrotnie,ale co forum to inne odpowiedzi,czasami się pokrywają ,czasami zupełnie rozbieżne.

Chcialem uzyskać kilka odpowiedzie od TO WAŻNE -PRAKTYKÓW,OSÓB KTÓRE SAME BIŁY HGH !!!!
Proszę osoby ktore gdzieś, coś zasłyszały,przeczytały ,kumpel im powiedział o NIE ZABIERANIE GŁOSU!!!!

Zacząłem bic hgh w dawce 2i.u ed wieczorem 5 ON 2 OFF,przed snem-cel regeneracja uszkodzonych ścięgien i stawów
Badania udowodniły że hgh ma pozytywny wpływ na regenerację tych "podzespołów"

Ponieważ i tak już biorę hgh więc pomyślałem czy nie byłoby lepiej jakbym podbił dawkę-jedno że skumuluję efekt regeneravyjny ,drugie mogę wykorzystać efekt wspomagający przyrosty masy mięśniowej-przewidywany czas brania hgh min 12 miesiecy

Teraz kilka pytań

1.Do jakiej max dawki mozna bic hgh bez potrzeby dołaczania insy???
2.Czy T 3 musi byc wrzucane do kazdej dawki hgh czy tez podobnie jest jak z insuliną-od pewnej wartosci
3.Jaka dawka T3 do jakiej dawki hgh,cały czas czy robic przerwy??
4.Jaka insulina potrzebna ??
5.Dawkowanie insy-pory bicia ,dawki ,ile wegli po injekcji insy i w jakim czasie???
6.Jaki protokół bicia polecacie najbardziej(5ON2OFF,,,3ON1OFF2ON1OFF,,,6ON1OFF,,,ED)???
7.Jak dlugo bic insulinę -rownolegle z hgh czy robic przerwy???
8.Hgh -czy ma znaczenie pora injekcji,wplyw posiłków na działanie-hgh jest antagonistą insy wiec jak wyglada opcja bicia przed posilkiem-insulina nie zniweluje dzialania hgh w takim wypadku-ogolnie kiedy najlepiej (jezeli chodzi o dzialanie hgh) robic strzały???

Bardzo proszę o rzetelne odpowiedzi -najlepiej z odnosnikami do punktow które wymienilem wyżej-bedzie jasno i bez bałaganu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 15480 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 90607
1-bilem nawet 10 iu i bylo ok/2,3-nie musi przy 6iu plus juz warto dodac te 25 mcg z rana/4-novorapid humulin sa ok/5 daruj sobie inse z tym bf i wiekiem/8- tak najlepiej z rana przebudzic sie wbic i isc spac z godz ewentualnie przed snaiadamiem i odczekac z 45 min nic nie wiesz o insie radzilbym to zostawic w spokoju

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1548
B-50
1-bilem nawet 10 iu /5 daruj sobie inse z tym bf i wiekiem/ nic nie wiesz o insie radzilbym to zostawic w spokoju


B50 dzięki-właśnie dlatego pierwsze pytanie dotyczy dawki bez insy
Szczerz mówiąc nie chciałbym wchodzic na insulinę
Biles 10iu i nie miales problemów z poziomem cukru!??!!

Sam zastanawialem sie nad 4iu podzielone na dwa strzaly -jeden wieczorem a drugi przed przebudzeniem -tak jak napisaleś-tylko w takim razie nie jestem 100% pewny czy opcja wieczorem jest w tym momencie dobra,rozne opinie znalazlem na ten temat
Jakbys to widzial przy rozbiciu hgh na 2 strzaly po 2iu??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33229 Napisanych postów 272073 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1367524
Musisz posilkowac sie badaniami tak samo insa jak i t3

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1548
O badaniach moge zapomniec -nie ma takiej opcji
Wszystko co biję -biję na własne ryzyko bez możliwości monitorowania.
Nie będe sie rozpisywał co i jak po prostu nie mieszkam w polsce i w żaden sposób nie da sie takich badan zlecić.!!!

Dlatego potrzebuję fachowej porady odnośnie hgh- o ile w temacie saa ,wiekszych problemów nie mam ,profilaktyka jest i wiem jak reaguję(oczywiście zawsze jest ryzyko-szczególnie kiedy objawy podobne np estro,prolaktyna-deca,tren,teśc),ale w temacie hgh to doświadczeń żadnych nie mam i kolejna sprawa ze towar jest drogi wiec nie mogę pozwalać sobie na wyrzucanie kasy w błoto.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1548
B50 sogacz poszedł!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 15480 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 90607
Taka dawka to bym nie dzielil 4 iu z rana aktualnie tak lece

Zmieniony przez - B-50 w dniu 2015-02-22 20:24:27

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 1168 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 30590
Bicie samego gh w takich ilościach (szczególnie jeśli nie sprawdzony chinczyk) to marnowanie kasy..
Insa/T3 oraz androgeny są niezbędne narzedzia aby gh mógł rozwinąć prawdziwa moc działania.
W innym wypadku bedziesz srednio zadowolony czyta zawiedziony z efektow gh solo
Nawet jeśli celem będzie tylko lepsza regeneracja.
Aby to zrozumieć należy pojąć mechanizm działania gh.

Co do dawkowania to napisze Ci tylko ze protokół podawania jest z gola inny.
Ja dawkuje
5uj rano na czczo po 20 min dodajesz inse krótka- na początek możesz sprobowac "delikatna" apidre z jednym szczytem w ilości 5uj
Równocześnie podajesz w tym czasie węglowodany proste przelicznik na Ciebie ok 40g (ja daje sok ananasowy ) oraz 20g bcaa albo hydrolizat 40g.
Drugie dawkowanie gh/ins powinno nastąpić bezpośrednio po treningu siłowy ale już 2 innym protokole
Trzecie na noc można - ale jak pokazuje praktyka nie do końca jest to konieczne lepiej użyć np odpowiedniej kombinacji peptydow i nie uposledzasz tak bardzo własnej produkcji gh która nasila się własnie w nocy.
w takim układzie możesz lecieć nawet 6/1 dni albo 7 robiąc jedynie po miesiącu badania po wbiciu 5uj aby sprawdzić siły wyrzutu gh (czułości receprotow)
I jeszcze jedna sprawa... podawanie syntetycznego gh oraz insy niczego nie zaburza czy też nie działa antagonistycznie.
Tyczy się to tylko endogennej produkcji gh/insy
To tak dla potomnych... mało tego taki combo szczególnie po treningu wykazuje synergizm dzialania



Zmieniony przez - Strongmen w dniu 2015-02-22 22:00:03

Sztuka zycia polega na tym by Umierac Młodo ... Ale tak Pózno jak to tylko mozliwe ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1548
Strongman dzieki wielkie za dokladna odpowiedz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1548
Co do dawki -poprostu moj dobry znajomy mial lroblemy ze sciegnem w przedramieniu ,miala byc nawet operacja -tak stwierdzil lekarz,chlopak ooszedl do innego ,bardziej kumatego w temacie sportu i tamten zalecil mu takie dawkowanke hgh wiu wieczorem przed spaniem-po kilku mieskacach chlopak zapomnkal co to znaczy problem ze sciegnem.Ja bije teraz to hgh od kilku thgodni syste em 5on 2 off zawsze wieczorem 2iu-moze sie sam wkrecam,moze nie,(a raczej nie bo ostatnie 1,5 roku to tak mnie nap...lo w lokciu i barku ze diclofenaki,ketonale,tramadole,auliny i inne syfy to jadlem jak dzieci cukierki,bez poprawy),ale poprawa jest tak bardzo widoczna ze np ostatni trening bic +tric moglem zrobic juz kompletnke bez bolu ,co do tej pory bylo niemozliwe,i co wazne np uginania na bicka przed kontuzja czysto technicznie 20kg,po kontuzji 6-8kg,w porywach do 10,ostatni trening 14 i 16kg-o takich ciezarachnw ostagnim roku to moglem zupelnie zapomniec
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1548
Sorki za literowki ,pisze na tab i cholernie czesto wcisnie sie nie to co trzeba
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bomba po długiej przerwie 2

Następny temat

Oxanavar?

Fruzelina