SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Góra dół 3x + 2x walki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 726

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 882
Czesc. na siłowni trenuje łącznie kilka lat ogólnie zawsze to były typowe splity. Od niedawna zacząłem trenować muay thai (wtorek,czwartek) i na siłownię teraz chodzę (poniedziałek,środa,piątek) dodam że walki są tylko dodatkiem, głównym celem jest ciągle sylwetka i w tym momencie nabieranie masy.

Trochę o mnie:
25 lat
Wzrost 182
Waga 95
Pas 90cm
Ramię 44cm.
Bf hmm do 20%

Rekord klatka160
Przysiad 180
Martwy 200

Dieta; około 300g białka, 500g ww, 90g tłuszczy
Okolo 4100kcal jakoś tak:) zwiększam co około 10 dni o 150 kcal

Dodatkowo. Leci susta 500 i deca 250.

Moje pytanie brzmi czy taki trening będzie wystarczający ? Czy nie za mało ćwiczeń lub serii? Albo może za dużo? Bo ciężko mi się zdecydować. A może dodać jeszcze na.ramiona?



Gora
Wyciskanie sztangi płasko+podciąganie 3s
Wyciskanie skos gora+wiosłowanie hantla 3s
Wyciskanie zolnierskie+wznosy w bok 3s
Pompki na poreczach 4s
Uginanie ze sztanga prosta 4s
Brzuch 2cw po 3s

Dół
Przysiad ze sztanga 4s
Wyciskanie wąsko maszyna 3s
Prostowanie 3s
Uginanie 4s
Lydki 4-5s

Góra
Sztanga skos gora+wiosłowanie sztanga nachwyt 3s
Pompki na poreczach+podciaganie lub martwy 3s
Podciąganie sztangi do brody+wznosy w bok 3s
Wyciskanie hantla za głową 4s
Młotki 4s
Brzuch 2cw po 3s

Zakres powtórzeń 12-8
1tydz- góra dół góra
2tydz- dół góra dol

Dodam że trening już od jakiegoś czasu robię i jest całkiem spoko, daje radę ale może macie jakieś wskazowki. Powtórzę że walki traktuje jako dodatek/ kardio a zależy mi na zdobyciu kilku kg.
Dzięki

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 42760 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329795
Trening wygląda ok, tylko nasuwa się pytanie czy przy bf 20% nie powinieneś pójsć w kierunku redukcji.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 882
No z tym 20% to na pewno przesadzilem, nie mam jak sprawdzic. Do tego jeszcze nie doszedłem do nadwyżki z kcal i mimo że waga stoi w miejscu, pojawiły się zyly już nawet na brzuchu mimo że waga i obwody stoją w miejscu to wygląd się zmienił bardzo na plus.

Dobra to jeszcze pytanie, czy ma sens dac martwy ciag(NIE na dwójki) w dzień dołu zamiast gory Między przysiadami a reszta ćwiczeń na nogi?? Bo czytałem.gdzies że tak mozna ale chcę się utwoerdzic
Dodam że dzisiaj spróbowałem i moje odczucie jest takie że okej.

Dzięki za pomoc


Zmieniony przez - Dabeek w dniu 2018-06-21 11:28:54

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 42760 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329795
Panie, żyły na brzuchu to są przy 8-10% bf, a więc lekko Cię poniosło.


Martwy w dniu dołu pasuje jak ulał. Sam tak robię od dawna.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 882
Dzięki Ronnie. Dobra to tak zostaje i lecę na trening. Pozdrawiam

:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmęczenie na cyklu teść deca