SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Frankie NY Mass building program-zamiana

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 68

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Wiek 1 rok Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 70
Hej chce teraz wejsc na mase z tym planem

DZIEŃ 1 – PRZYCIĄGANIE (plecy, bicepsy)

Martwy ciąg lub zarzut sztangi na klatke piersiowa
Wiosłowanie sztangą lub podciąganie szerokim nachwytem z obciążeniem
Podciąganie na drążku podchwytem lub uginanie ramion ze sztangą

DZIEŃ 2 – WYPYCHANIE (klatka, barki, tricepsy)

Wyciskanie sztangi leżąc lub wyciskanie hantli leżąc
Wyciskanie żołnierskie ze sztangą lub wyciskanie hantli siedząc
Pompki na poręczach z obciążeniem lub wyciskanie sztangi wąskim nachwytem leżąc

DZIEŃ 3 – NOGI (+ brzuch)

Przysiady ze sztangą z przodu lub z tyłu
Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangą lub hantlami
Wspięcia na palce stojąc (3x12) - opcjonalnie
Unoszenie nóg w zwisie na drążku lub unoszenie tułowia na skośnej ławeczce (3x12)

Tylko, ze NIENAWIDZE wyciskania, nie dosc ze slabo czuje klate to bola mnie barki. Probowalem kazdj mozliwej konfiguracji i nic, za to dipsy wchodza mi jak złoto.

Pomyslalem, zeby w dzein push dipsy dac na sam poczatek jako glowne cwiczenie na klate, a na trica jako ostatnie wyciskanie wąsko (wtedy jednoczesnie triceps i wyciskanie by sie znalazło). Myslicie, ze bedzie ok?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7710 Napisanych postów 148440 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1179628
ogolnie gdzie jest jakas objetosc treningowa tego programu?
bo nie ma w nim rozpisek serii i ilosci powtorzen


Tylko, ze NIENAWIDZE wyciskania, nie dosc ze slabo czuje klate to bola mnie barki. Probowalem kazdj mozliwej konfiguracji i nic, za to dipsy wchodza mi jak złoto.
a jak wersja z hantlami, tez wychodzi kiepsko?

Pomyslalem, zeby w dzein push dipsy dac na sam poczatek jako glowne cwiczenie na klate, a na trica jako ostatnie wyciskanie wąsko (wtedy jednoczesnie triceps i wyciskanie by sie znalazło). Myslicie, ze bedzie ok?
jak najbardziej taka zamiana bedzie spoko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 6 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1772
a próbowałeś poprawić technikę?
https://stronglifts.com/bench-press/#gref 

They say pussy and paper is poetry power and pistols

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4060 Napisanych postów 54963 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 705325
Jeśli faktycznie przerobiłeś wszystkie warianty tego wyciskania to uważam, że też nie ma co na siłę go cisnąć może to po prostu nie jest ćwiczenie dla Ciebie, choć najczęściej po korektach techniki np rozstawu dłoni na sztandze lub sposób prowadzenia łokci sytuacja się poprawia ale jeśli nic się nie dzieje to pompki na poręczach jako główne ćwiczenie klatkowe sprawdzi się doskonale. Jak dla mnie poprawnie wykonane pompki na poręczach są najlepszym ćwiczeniem klatkowym. Do tego wyciskanie wąskie i będzie ok. A przy wąskim rozstawie nie dokuczają barki?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 6 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1772
mostek rób po prostu jezu to jest takie proste

They say pussy and paper is poetry power and pistols

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przejście z fbw na split - prośba o ocene planu

aerofull