SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW Do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 363

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 24 lat Na forum 265 dni Przeczytanych tematów 0
Witam
Prosze o ocene planu treningowego FBW , ulozony przeze mnie pode mnie.
Staram sie ulozyc takie plan zeby priorytetem byly prostowniki grzbietu i miesnie skosne brzucha bo te dwie partie odstaja najbardziej . Potem Klata i barki.
Natomiast Biceps, Triceps, Nogi i plecy góra - te partie mam rozwiniete najlepiej takze nie sa najwazniejsze.
Obecnie leci rip - prop, tren, master po 50 kazdego e2d.
Planuje poleciec takim planem z 6tyg lub wiecej zeby wzmocnic te partie w których mam braki .
Plan który sb ulozylem wyglada nastepujaco.

Trening 1
Martwy Ciag 2s rozgrzewkowe + 4 s
Skrety tulowia z obciazeniem 4s
Wyciskanie na lawce skos dodatni 4s
Rozpietki na maszynie 4s
sztrugsy 3s
Uginanie Nadgarstków podchwytem 2s


Trening 2
Wyciskanie sztangi stojac z przed glowy 4s
Unoszenie hantelek stojac 4s
Skrety tulowia z obciazeniem 4s
Podciaganie na drazku szeroko nachwytem 2s
Podciaganie na drazku wasku podchwytem 2s
sztrugsy 3s

Trening 3
Przysiady ze sztanga z przodu 2s rozgrzewkowe + 3 serie docelowe
Wioslowanie sztanga 3s
Wyciskanie na maszynie 4s
Przenosy 4s
Uginanie Ramion ze sztanga stojac 3s
Uginanie Nadgarstków Nachwytem 2s

Mam zamiar leciec dzien on dzien off bez przerwy takze wychodzi 4 treningi w tyg

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3418 Napisanych postów 43313 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332014
Nie mogles pozostać przy samym testosteronie? Bo robisz cykl jak zaawansowany koksiarz a brakuje Ci podstaw.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 24 lat Na forum 265 dni Przeczytanych tematów 0
oj tam oj tam , dopiero 3 dzien , wzialem ripa na próbe od kumpla tak lecialem testosteron solo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3418 Napisanych postów 43313 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332014
Wiesz, chodzi bardziej o to, ze nie wykorzystasz potencjału takich srodkow jak tren czy master bo masz zbyt mała mase. Ale to Twoja decyzja.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-11-21 22:29:23

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 368 Napisanych postów 37407 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126108
z tymi koksami przy takim zaawansowaniu jak widać na zdjęciu to totalna pomyłka, właściwie można by pomyśleć, ze to niemożliwe... teraz to już trzeba będzie34 tak lecieć bo inaczej to już zawsze byłoby tylko gorzej...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3418 Napisanych postów 43313 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332014
Ja bym zostawil samego teścia i dopiął trening wraz z dieta. Więcej nie potrzeba.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 41 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 11871
w planie też duzo braków

Fizjoterapeuta & Trener Personalny

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[BLOG] Poczynania Taty

;