SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] Poczynania Taty

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1480

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Wiek 65 dni Na forum 64 dni Przeczytanych tematów 1659
Witam forumowiczów . Zakładam Bloga z nadzieja ciągłej aktywności , czas pokaże jak będzie. Trochę o mnie , aktywny tato pracujący na 3 zmiany ( brzmi trochę jak anons ) z niedawno wykryta niedoczynnością tarczycy. „Dieta” to już rutyna , teraz tylko urozmaicanie jadłospisu. Aktualnie po prawie 4 miesięcznej redukcji , jestem w trakcie reverse diet. Cardio aktualnie 4x30 , co do suplementacji to podstawa czyli ALA , Chrom , wit C , magnez , cynk , selen , omega3 , olej z wiesiołka i stack witaminowy.

Plan treningowy to
1.Nogi
2.push
3.pull
4.push

Sobota nogi , niedziela push , wtorek pull , czwartek push

Dieta rotacjyjna
Rozkład DT B280 W350 T40
DNT B280 W180 T50

Zdjęcie przed redukcja i aktualne

Dzisiaj DNT no i zaczynam maraton 6-ciu popołudniówek...

Cześć szamki na dzisiaj


















Zmieniony przez - tusiek_456 w dniu 2018-11-19 13:33:09

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 147 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20213
Forma dobra gratki leci coś czy na sucho bo widzę że białko dość wysoko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3418 Napisanych postów 43313 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332014
Jaki wiek i staż? Forma bardzo dobra.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Wiek 65 dni Na forum 64 dni Przeczytanych tematów 1659
Wiek 29 , waga niecale 76 , staż ciezko konkretnie określić , systematycznie conajmniej 2 lata , ale niestety nieudane świnio masy. Zmądrzałem i teraz mam inne podejście do tematu. Białko wysoko bo wychodzę z redukcji, pozatym mam nad sobą „lejce” i motywatora
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3418 Napisanych postów 43313 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332014
Jak na taki staz jest elegancko.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3284 Napisanych postów 51192 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690463
Fajnie się forma prezentuje będę obserwował poczynania w dzienniku.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Wiek 65 dni Na forum 64 dni Przeczytanych tematów 1659
Dzisiaj było trenowane
Cardio 30 min

Siłowy
1.Hip Thrust 130x6
2.wyciskanie na suwnicy wysoko/szeroko 200x16
3.uginanie stojąc 11sztabkax12
4.wznosy bokiem hantlami 14x12
5.przyciaganie do brody 25x20
6.wyciskanie sztangi nad głowę 80x9
7.allachy
8.wznosy kolan
9.skosy

Regres ciężaru kosztem opuszczania do 3 , ale trening na mega pompie i czuciu

Wrzutka z dzisiejszej michy
1.Manna z WPC (przed treningiem)
2.potreningowy mix płatków kurydzianych+czekoladowych+jabłuszko
3.ziemniaki + indyk +warzywka
4.kasza+mielony indyk +warzywka
5.kasza+mielony indyk +warzywka+lniany
6.jajka+ser+jogurt 0% + brokuł

Zdjęcie dla uwagi z drogi do pracy






...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3284 Napisanych postów 51192 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690463
Jedzenie na wypasie przygotowane A co do drogi to niestety trzeba się powoli przyzwyczajać do takiego stanu dróg

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Wiek 65 dni Na forum 64 dni Przeczytanych tematów 1659
rion10 i ronnie220 zapomnialem napisać , dzięki za pochwały , jest motywacja do działania szamka robiona wyjątkowo przez żonkę , aczkolwiek słyszałem ze na jutro tez szykuje michę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 3019 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627362
Też będę zaglądał. Powodzenia i postępów życzę.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Wiek 65 dni Na forum 64 dni Przeczytanych tematów 1659
nightingal zapraszam , mam nadzieje ze będzie się działo

Wczoraj totalny rest
Zdjęcie michy z wczoraj oprócz jajecznicy z pomidorkami na śniadanie
No i galaretka wpadła bo apetyt dopisuje
Suplementy bez zmian , aczkolwiek wpadła kofeinka przed treningiem i arginina , nabicie piękne. Trzeba popracować nad prezentowaniem sylwetki bo to mocno kuleje...ciężary w dół kosztem poprawy techniki

Dzisiaj DT
Plecy biceps łydki
1.martwy ciąg 165x6
2.wioslo łamana 100x7
3.podciaganie 11/9/7
4.przyciaganie wąsko siedząc 70x9
5.sciagnanie drążka jednoracz 15xmax
6.uginanie szeroko z kablem 30x9
7.uginanie z supinacja siedZac 16x6
8.wspiecia stojąc ze sztanga 120x21
9.wspiecia jednonoz stojąc hantel 26xmax

Cardio 30min po treningu

Zdjęcia z dzisiejszej szamki (żonka się wkręciła)+ awaryjnie znowu galaretka , no i przegląd formy po treningu
















Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bieganie a budowanie masy - co jeść przed, jak często biegać?

;