SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Epithin-E , H-Drol, C-Bol , 11 OXO , DecaVol 63 , E-Bol

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3176

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 151
Witam serdecznie wszystkich obecnych, na starcie prosil bym aby sie na mnie nie zloscic jesli wstawilem temat w nieodpowiednie miejsce, badz pisze o czyms nieodpowiednim.
Mam pytanie co do produktow :
Epithin-E , H-Drol, C-Bol , 11 OXO , DecaVol 63 i E-Bol .

Otoz chcialbym uzyskac czysta mase miesniowa przy tym spalajac tluszczyk z boczkow, brzuszka i klatki piersiowej, I:
Dzieki ktoremu z powyzszych produktow bede w stanie uzyskac taki efekt, i ktory produkt wystarczy na dluzej?

Prosilbym aby w temacie udzielily sie osoby profesjonalne, znajace sie na fachu.

Pozdrawiam i dziekuje z gory!

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 84

Wzrost: 181

Obwód klatki: 110

Obwód ramienia: 38

Obwód talii: 86

Obwód uda: 58

Obwód łydki: 38

Staż na siłowni: 2 lata

Ilość spożywanego białka: 30%

Ilość spożywanych węglowodanów: 60%

Ilość spożywanych tłuszczów: 10%

Opis przebytych cykli sterydowych: Brak

Trening: 4x w tygodniu

Cel cyklu: Masa miesniowa, redukcja na ostra rzeźbe

Odstęp czasowy od ostatniego cyklu: Brak

Poziom BF%: ok 16 %

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy): Przecietna

Stan zdrowia: Bez zarzutow

Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia: Nie

PPM podstawowa przemiana materii: yyy...

Wyciskanie leżąc (MAX): 90kg/3 powt

Martwy ciąg (MAX): 120/4 powt

Przysiad (MAX): 150kg/12 powt

Będę się o rozwój modlił,
ale i bez modlitw będę się rozwijał.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 673 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7272
11 oxo Cie wyrzezbi ale drogo wychodzi

Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 151
Acha, prosze sie nie sugerowac cena ale efektem :) Dzieki za odpowiedz i czekam na kolejne :)

Będę się o rozwój modlił,
ale i bez modlitw będę się rozwijał.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 673 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7272
a tylko te produkty masz dostepne, bo jesli Ci chodzi o dobrej jakosci miesnia i pozbycie sie fatu to mozna inne kombinacje zastosowac.

Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2679 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36557
dieta cie wyrzeźbi a nie PH a co do środków które możesz zastosować to mega-zol byłby w twoim przypadku dobry ,no ale najlepiej to byś przybił propka z winem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 151
Acha a co myslicie o zestawie :

Epi ( Chaparral Labs ) 120 Kaps ( 2a,3a-epithio-17a-methyletioallocholanol – 10mg )


+


Complete PCT (BBS-Better Body Sports) 60 saszetek na 4 tygodnie :

Trans Resveratrol 300mg
ATD (1,4,6-androstatriene-3,17-dione) 25mg
Agaricus Bisporus Mushroom Extract (30% Polysaccharides) 150mg
Eurocoma longfolia 200mg
Incarian 50% extract 50%
Forsklin 95% extract (forslean) 20mg
NAC 375mg
Milk Thistle 350mg
Cranberry Extract 250mg
Nettle Root 225mg
Hawthorne Berry 75mg
Saw Palmetto 600mg
Cissus Quadralangurais 600mg
Chastberry Extract 250mg
Multi-Vitamin Complex
Vit. A (Palmitate 250 miu/gm) 2000 IU
Vit.A (Beta Corotene 167 miu/gm) 2000 IU
Vit. C (Ascorbic Acid) 267 mg
Vit. D (Cholecalciferol 100 miu/gm) 134 IU
Vit. E (D Alpha Toco Ac 700 miu/gm) 134 IU
Vit.B1 (Thiamine HCL) 0.500 mg
Vitamin B2 (Riboflavin), 0.567 mg
Niacin (Niacinamide) 6.667 mg
Vitamin B6 (Pyridoxine HCL) 0.667 mg
Vitamin B12 (Cyanocobalamin) 2.000 mcg
Folic Acid 0.134 mcg
Biotin (Bitrit) 100.000 mcg
Pan Acid (D. Cal Pan) 3.334 mg
Potassium Iodide 50.000 mcg
Inositol 16.667 mg
PABA 8.334 mg
Betaine HCL 6.667 mg
Bromalain 6.667 mg
Boron A AC 83.400 mcg


+ Liv.52 (Himalaya) 100 kaps 250mg:
Himsra (Capparis spinosa) 65 mg
Kasani (Cichorium intybus) 65 mg
Mandur Bhasma 33 mg
Kakamachi (Solanum nigrum) 32 mg
Arjuna (Terminalia arjuna) 32 mg
Kasamarda (Cassia occidentalis) 16 mg
Biranjasipha (Achillea millefolium) 16 mg
Jhavuka (tamarix gallica) 16 mg


+


RX Salbutamol WZF 4mg 25 tabs. x 14 opakowań na 6 tygodni

????

I jak to dawkowac najlepiej ?

Czy do cyklu moge dozucic ktorys z tych suplementow ?:
- Kreatyne Olimp TCM 300 kaps
- Białko Hi tec Anabolic protein 91%
- Glukozamine Trec glucosamine 900
- Witaminy Trec multiPACK 36
- Tauryna Olimp Taurine 1500 mega caps
- Glutamine Activita L-glutamine
- Arginine Olimp AAKG mega caps
- Hmb Olimp HMBolon mega caps
- Bcaa Olimp Bcaa mega caps
- Olimp Thermo Stim
- Trec L-karnityne
- Naturell Omega-3
- Naturell Witamina b12

????

Moglby ktos mi zlozyc z tego konkretny cykl ? Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

Będę się o rozwój modlił,
ale i bez modlitw będę się rozwijał.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 151
Czy mógłby mi ktoś szybko pomóc ? Bo zamowilem juz Epi z Chaparral Labs i nie wiem czy bedzie to dla mnie napewno dobre sprzedawca wiadomo ze powie to co chce uslyszec ale chcialbym uslyszec zdanie kogos kto to bral. Glownie mnie interesuje czy nabiore miesnia czy nabije miesnia woda. Prosze o szybka odpowiedz

Będę się o rozwój modlił,
ale i bez modlitw będę się rozwijał.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2679 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36557
epi wez 1,5 puchy przy dobrej diecie powinien przyjśc dobry jakościowo mięsień po co ci sally ?? samo sally imo nie za wiele da jak coś to w połączeniu z t3 albo clenem ale myślę że to za mocne dla ciebie kup se efedryne albo jakiś spalacz na efedrynie i bedzie dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 15594 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91830
samo sally imo nie za wiele da jak coś to w połączeniu z t3 albo clenem
chcesz kolego powyzej zeby sally z clenem szamal?-)
sally samo imho fajnie dziala jak sie nie jest od lat w tym temacie. na poczatek lepszy niz clen, do tego venom 2/2 tyg i dieta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 151
O co biega z tym SALLY IMO albo CLEN ? Venom to biega o ALC Venom Hyperdrive 3.0 ?

Będę się o rozwój modlił,
ale i bez modlitw będę się rozwijał.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 15594 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91830
http://www.sfd.pl/Salbutamol...-t230972.html

tu poczytaj
sally/clen zamiennie mozna stosowac tzn działanie maja b. zblizone, przy czym moim zdaniem(imho ) salbutamol(sally) mniejsze efekty uboczne
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Winko!

Następny temat

Clen solo - czy naprawde działa i jest skuteczny?

sosy