SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Drążek. Ćwiczę od 2 miesięcy, brak efektów.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5830

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2248
Witam! :)

Ćwiczę na drążku od ponad 2 miesięcy. Problem polega na tym, że do dłuższego czasu nie mam przyrostu siły. Obecnie robię 10 podciągnięć nachwytem na szerokości barków.
Te 10 podciągnięć robię już od jakiś 3 tygodni i nic - ani jednego więcej. Podciągam się codziennie 3 x 10 szt. Chciałbym uzyskać lepszy wynik niż 10, ale mi się to nie udaje. Eksperymentowałam z intensywnością ćwiczeń [robiłem co drugi dzień] ale też bez zmian.
Moja dieta składa się głownie z ryżu, kaszy, drobiu warzyw i owoców. Około 10 min przed każdym "treningiem" zjadam batona snickersa aby dać sobie trochę więcej energii.

Moje parametry taktyczno-techniczne:
wzrost: 185 cm
masa: 77 kg
wiek: 17 lat
Dodam tylko, że 2 lata temu robiłem bez problemu 15-18 podciągnięć ale w wyniku splotu różnych zdarzeń miałem ok. póltoraroczną przerwę w dbaniu o swoją kondycję [głupota, komputer, etc.]

Proszę o rady jak poprawić swoje wyniki.

Z góry dziękuję i pozdrawiam








Zmieniony przez - Meridius w dniu 2009-08-24 15:43:17
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 275 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 679
widzeze sie znasz ;)) w praktyce to tak nie wyglada, wiec sie nie udzielaj jak nie wiesz. Pudzian chcac miec najlepsze wyniki, wedlug Ciebie, trenowal by 24/7, a ma przeciez specjalistyczne plany itp.