SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Domówka do poprawki

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1773

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3956
Witam proszę o ocenę mojego treningu domowego.mam 19 lat za sobą mam ok. 1 rok treningów podobnymi planami obwodowymi.
Przysiady bułgarskie z obciążeniem (5 kg na ręke) 20x
Wspięcia na palce 25x
Podciąganie na drążku podchwytem 6x
Wznosy barków z obciążeniem (5kg na ręke) 15x
Pompki na krzesłach 15x
Uginanie ramion z obciążeniem (12kg)6x
Pompki w podporze tyłem 15x
Trening 3 razy w tygodniu po 3 obwody

Zmieniony przez - machinga w dniu 2011-06-20 08:23:20

Zmieniony przez - machinga w dniu 2011-06-20 08:56:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2159 Napisanych postów 29811 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 265142
Wznosy barków z obciążeniem (5kg na ręke) 15x ---> z 5kg to masz pewnie od cholery zapasu. A skoro tak,to większego sensu nie ma wykonywanie tego ćwiczenia.

czemu 12 kg robisz tylko w jednym ćwqiczeniu? to wszystko co mozesz na 1 hantel założyć?

jaki jest Twój cel?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3956
Moim celem jest nabranie trochę mięśnia.
Tak mam gryf krótki i 2x5kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Wznosy barków wywal, tak jak napisał QUEBLO, na klate dał bym dipsy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2159 Napisanych postów 29811 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 265142
ogólnie troszke dużo tych powtórzeń
o ile te 15 powtórzeń to taka "gorna granica przyzwoitosci" to te 20 to już troszke za dużo.
mozesz np przysiady bułgarskie zamienić na przysiad na jednej nodze(jeśli wykonasz ich mniej niż bułgarskich)

edit:brzuch daj jeszcze

Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2011-06-20 18:26:34

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3956
Przysiady bułgarskie z obciążeniem 15
Wspięcia na palce 20
Wiosłowanie hantlą 12kg 10
Podciąganie podchwytem MAX
Pompki na krzesłach 15
Uginanie ramion z obciążeniem 12kg 8
Pompki w podporze tyłem 15
Nic mi sie niestanie jak będę ćwiczył takim planem? xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Wg mnie jak chcesz zrobic mase to caly ten plan jest do bani.

Mase sie robi na duzych obciazeniach i z mala liczba powtorzen a to nic Ci nie da.

Oczywiscie do tego dieta.

Cwiczac przez rok z takimi samymi obciazeniami nie zrobiles zadnego postepu.

Pozostaje:
1. Zaopatrzyc sie w wieksze obciazenia i ulozyc porzadny plan: FBW, pozniej split
2. Ulozyc ciezszy trening z masa wlasnego ciala
3. jesli sa warunki i mozliwosci pojsc na silownie.

Takie jest moje zdanie. Inaczej to marnowanie czasu i sny o potedze.

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3956
Nawet jeśli podane wartości są powtórzeń i ciężaru są maksymalne? Co najlepiej dokupić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Najmniej porzadne regulowane hantle i na poczatek obciazenie po 15 - 20 kg

Opcja bogatsza to sztanga + 50 kg obciazenia i regulowana lawka

Chodzi o to ze np. wioslowanie hantla 12 kg to jak glaskanie kotka - plery Ci od tego nie urosna !

Do tego drazek.

Genealnie porzadne hantle to minimum, ale jednoczesnie mozna nimi duzo zdzialac. Ja cwiczylem hantlami w domu. Mialem 2 zestawy zeby nie zmieniac ciagle obciazenia. Zamiast lawki uzywalem krzesel.

Trening masowy to jak Ci napisalem: mala l. powt. i duzy ciezar: dobrany oczywiscie do aktualnego poziomu zaawansowania.

Chodzi ze mna co prawda facet na silke ktory cwiczy na malych ciezarach z duza l. powtorzen bo po 30x w serii robii i wszystko niezwykle powoli i jest wyrabany jak Herkules do tego bf z 15%, ale cwiczy od lat i w sumie mase zbudowal wczesniej jak z nim rozmawialem - zreszta to indywidualna juz sprawa taki trening.



Zmieniony przez - DARNOK35 w dniu 2011-07-01 18:56:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 390 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2284
Martwy ciag , przysiady ze sztangą , wyciskanie na klate i bary - to podstawy na mase , inaczej będzie cięzko , ale nie poddawaj się .

pzdr

"Nie walczysz - przegrywasz ,walczysz - wygrywasz lub przegrywasz .Wybieram to drugie "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3956
Mogę ten trening stosować przez jakieś 1,5 miesiąca jako wprowadzenie do siłowni i porządnego treningu? Ponieważ teraz mam tyle sprzętu ile mam a wakacje nie chce się zupełnie obijać.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening w domu z 1 hantlą

Następny temat

Trening w domu

Fitmeal