SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dobry i jednocześnie tani gainer

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1330

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 24 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 155
Potrzebuję pomocy w wyborze gainera. Trenuję od 3 lat, mam stały całkiem niezły postęp w sile, za to nadal mam niedowagę i ciężko mi to zmienić. Jestem cały czas na diecie na masę, regularne treningi, kilka cykli kreatynowych za sobą, sporo odżywek białkowych/węglowodanowych. Obecnie tylko BCAA + dieta. Niestety bez względu na to jakie odżywki brałem - tyłem naprawdę minimalnie po czym zaraz chudłem do swojej wagi która mnie nie zadowala. Teraz chcę spróbować zwykłego gainera. Ma być mega kaloryczny, ale nie może mi rozpieprzyć żołądka, bo ten jest już trochę wrażliwy. SuperMass Gainer Dymatize bardzo mi odpowiada ale jest za dla mnie za drogi. Z kolei 737 Megabola jest tani, ale po nim nie byłem w stanie zjeść nic więcej - zupełnie traciłem apetyt i miałem różne dolegliwości. Macie jakąś sprawdzoną odżywkę (wiem, że każdy reaguje inaczej ale mimo to lepsze to niż kupowanie kilku kg zupełnie w ciemno) która nie będzie za droga (niedroga czyli powiedzmy ok. 200 zł miesięcznie na sam gainer)? Dzięki z góry.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 513 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6798
przecież piszesz, ze masz diete, nie rozumiem pytania o gainera ... dietę dopnij a nie z gainery sie bierzesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816