SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta przy sw

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 542

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1526
Witam, mam 183cm wzrostu ważę średnio 73-74kg. Trenuję sporty walki od 4-5 lat, teraz średnio 3-5 razy w tygodniu(przez pracę), dorzucam siłownię ponieważ zdarza mi się opuścić 2 dni w tygodniu treningu w klubie. Czytałem to i owo na temat odżywiania, i mam pytanie na temat przyjmowania białka i węgli tak aby nie przytyć zbytnio (chcę trzymać do 76kg) tak aby zrzucić na zawody do 71kg. Pracuję 7 dni na 3 zmiany, i można powiedzieć że treningi będą 6 dni w tygodniu. Wspomagam się bcaa, białkiem jak narazie. Dodam że waga bardzo szybko mi idzie do góry jak i spada. jakim systemem przyjmować białko w stosunku do węgli, myślałem nad taką rozpiską :

1 posiłek : płatki owsiane + kwasy omega 3 przed posiłkiem
2 posiłek : omlet białkowy (1 całe jajko + 2 białka + banan + 10g płatków owsianych)
3 posiłek : ryż z warzywami + pierś z kurczaka
4 posiłek białko wpc ostrowia do tego jakiś banan
5 posiłek ser biały około 50-80g chleb razowy
Do tego bcaa w treningowe przed i po treningu lub w nietreningowe po przebudzeniu, do tego witaminy olimpu

Wszystkie posiłki mniej więcej w tej kolejności(przez pracę 3 zmianową), z tym że trening może być przed jak i po pracy. Nie zliczałem składników odżywczych, lecz co o tym sądzicie. Oczywiście będę obserwował organizm, ubytki jak i przyrosty w postaci masy żeby albo zredukować albo przyjąć więcej.

Dodam że do tej pory nie trzymałem diety.

Zmieniony przez - wisalista1 w dniu 2014-10-20 12:11:00

Zmieniony przez - wisalista1 w dniu 2014-10-20 12:11:30

Zmieniony przez - wisalista1 w dniu 2014-10-20 12:13:33
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!