SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta nisko WW, z założeniem zwiększenia wrażliwości na insuline.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 1029

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1065 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15416
Witam wszystkich. Poniżej wkleje swoją diete i jej założenia

Założenia treningowe? wytrzymałościowo-siłowe.
Dietetyczne? względne poprawienie wyglądu poprzez powolną utrate tkanki tłuszczowej, jednocześnie poprawiając jakoś mięcha. Bilans trochę na plus.

waga 78-79kg. Typ budowy ekto-endo z przewagą ekto gdzieś w 80%, (mój organizm ce****e „lekka" insulinoodporność.)

Założenia dietetyczne:

3143,4kcal z czego białko 2g/kg (156g - 20% kcal), węglowodany 2g/kg (156g - 20%kcal) - większość złożonych zawierających błonnik. No i tłuszcze 2,7g/kg (210,6g - 60% kcal) (proporcje tłuszczów kształtują się mniej więcej na poziomie 1:1:1, może z lekką niekorzyścią dla nasyconych, co w ogóle mi nie przeszkadza) proporcje tłuszczu Omega 3 do Omega 6 również ok. 1:1 za sprawą oleju lnianego i omega 3 w kapsułkach.

Z suplementów będę brał tylko i wyłącznie Omega 3 no i witamina E która ma mieć role przeciwutleniacza.



Dieta nie należy do wyuzdanych. Po prostu ma być prosta i mieć założone zastosowanie.

1. 9:30 - płatki owsiane 50g, jaja kurze całe 200g, oliwa z oliwek 20ml, marchew surowa 100g
10:30 - 12:00 trening
2. 12:30 - ryż brązowy 70g, mintaj 200g, ogórek zielony 100g,
3. 16:30 - ryż brązowy 50g, mintaj 200g, orzechy włoskie 40g, marchew surowa 100g, olej lniany 20ml
4. 19:00 - jogurt naturalny 2% 400ml, ogórek 100g, orzechy włoskie 40g, olej lniany 20ml,
5. 22:00 - twaróg półtłusty 100g, 30ml oliwy z oliwek



W ostatnim posiłku dałem specialnie półtłusty żeby dobić troszke tłuszczów nasyconych(tych mniej dobry) których suma sumarum jest hmmm, minimalnie za mało.


Białko zwierzęce 75%, roślinne 25%
Z tłuszczy wyszło 38% jednonienasyconych, 38% wielonienasyconych i 24% nasyconych.
Węglowodany ok. 85% złożone, 15% proste.


Ew. korekty dotyczące tłuszczy (bo one są tutaj główną „siłą roboczą") mile widziane.

Trening nie jest dodatkiem do diety, ani dieta do treningu.
To tylko niewielkie dodatki do genów, które posiadamy.
Natomiast wygląd początkującego, niekoniecznie musi odwzorowywać jego potencjał genetyczny.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1065 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15416
Dodam jeszcze że myślałem nad tym aby ew. zamienić trzeci posiłek z pierwszym. hmm?


ps. Nie mogłem edytować bo wyskakuje mi jakiś błąd

Trening nie jest dodatkiem do diety, ani dieta do treningu.
To tylko niewielkie dodatki do genów, które posiadamy.
Natomiast wygląd początkującego, niekoniecznie musi odwzorowywać jego potencjał genetyczny.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2479 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 36531
Po treningu daj ryż biały.
Te 4 to co to ma być, gdzie tam białko ?
W 5 sera możesz dać trochę więcej...

' Nie jesteśmy aniołami '

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1065 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15416
w 4 posiłku masz 17g białka z jogurtu oraz 10 z orzechów :) razem daje 27g.

Ryż brązowy podchodzi mi bardziej, poza tym biały ma jak dla mnie za wysokie IG





Zmieniony przez - JOVOVlCH w dniu 2010-01-07 15:39:41

Trening nie jest dodatkiem do diety, ani dieta do treningu.
To tylko niewielkie dodatki do genów, które posiadamy.
Natomiast wygląd początkującego, niekoniecznie musi odwzorowywać jego potencjał genetyczny.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2479 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 36531
O to chodzi by po treningu były węgle z wysokim IG.
Roślinne białko to sobie możesz wliczać...

' Nie jesteśmy aniołami '

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1065 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15416
węgle z wysokim IG szybciej się wchłaniają przez co następuje gwałtowniejszy wyrzut glukozy we krwi. Tego właśnie chce uniknąć. Dlatego ryż brązowy który wchłania się wolniej. U mnie głównym źródłem energii są tłuszcze a nie węglowodany jak wygląda to w większości diet i własnie tam po treningowe WW o wyższym IG mają zastosowanie

Roślinnych białek mam 25% :) a one również są mi potrzebny. Specialnie nie wrzucałem ich w posiłkach około treningowych tylko w następnym :)

Zmieniony przez - JOVOVlCH w dniu 2010-01-07 19:39:58

Trening nie jest dodatkiem do diety, ani dieta do treningu.
To tylko niewielkie dodatki do genów, które posiadamy.
Natomiast wygląd początkującego, niekoniecznie musi odwzorowywać jego potencjał genetyczny.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2479 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 36531
Rób jak uważasz ja przedstawiłem swoje zdanie.
I dalej będę uważał, że pozycji numer cztery nie należy nazywać posiłkiem.
Pozdrawiam.

' Nie jesteśmy aniołami '

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1065 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15416
Z tym jogurtem pokombinuje w dni kiedy nie mam szkoły.

W ogóle to sie wkur.... bo matka zamiast oleju lnianego kupiła mi olej z pestek winogron. Dobrze że tylko 500ml

No i sog

Trening nie jest dodatkiem do diety, ani dieta do treningu.
To tylko niewielkie dodatki do genów, które posiadamy.
Natomiast wygląd początkującego, niekoniecznie musi odwzorowywać jego potencjał genetyczny.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2479 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 36531
Kombinuj.
Nie krzycz na mamę chciała dobrze na pewno.
Odbijam.

' Nie jesteśmy aniołami '

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta masa/siła - do oceny

nutlove nowy