SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny i plan do oceny

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 535

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Waga

24

Wzrost

85

Staż treningowy

186

Obwód pasa

6lat

Obwód klatki piersiowej

78

Obwód uda

114

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

61

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

marsz 2x tydzien

Stan zdrowia

brak

Preferowane formy aktywności fizycznej

ok

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

siłownia, marsze, pływanie, rower itp

Wrażliwość na stymulanty

IF 220,400,130

Możliwosci finansowe

srednia

Cel/problem/opis

ok
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 49 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 551
Wiek : 24 lata
Staż treningowy: 6lat
Wzrost 186cm
waga 85kg
Obwód pasa 78cm
Obwód ramienia 43,5cm
Obwód klaty: 114
Obwód uda:61
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): marsz 2x w tygodniu
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) :brak
Stan zdrowia: ok
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, pływanie , spacery ( długie 10-15km)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :bcaa,,białko,omega3,witaminy,cytrulina,magnez, kreatyna ,przedtreningi itp
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: dieta Intermittent Fasting ( 220,400,130)
Wrażliwość na stymulanty: srednia
Możliwosci finansowe: ok
Cel/problem/opis: poprawa klatki , szczególnie środka, , wzrost siły (leży totalnie przez IF) zmniejszenie /brak wzrostu fatu

Witam i prosze o ocene i ewentualną korekte, schodzę po 8 miesiącach z IF (post 16-18h), rozbiłem posiłki na 6 ,zmieniłem plan treningowy ( wcześniej zredukowałem z 98 na 83 kg i próbowałem zrobić mase na IF ,ale w moim przypadku coś szło żle więc zmieniam plan ,ale wystąpił problemi wypowiedzcie się co o tym sądzicie,
Pierwszy tydzień był super, pompa kosmos, mega energia, ale 2 zaczęło być dziwnie a w 3 (obecnie total lipa) taki odrętwiały jestem cały dzień, bez mocy, chęci czegokolwiek, trening kiepski bez motywacji a nigdy nie narzekałem,pompa chyba na minusie, Trenuje dzień na dzień ( klatka bic, przerwa,plecy tric , przerwa, nogi barki ,przerwa ,klata bic... przed treningiem pleców i nóg 4 serie na brzuch : body hold 1,5min plus plank 1,5 min z przerwą 2 min. czyli razem 20 min :) myslałem o zbyt częstym treningu, ale teraz trening ma 1,5 h z rozciąganiem a wcześniej w 2h się ledwo miesciłem , trening był tygodniowy 5 x w tygodniu .

Dieta : dzień z treningiem i bez treningu wygląda tak samo z pominięciem jedynie koktajlu po treningu
1jabłko tuż po wstaniu , potem placek ( 80 gr płatki owsiane, 2 jajacałe, 5-6 białek białek, 20gr słonecznika)
2 trening
3kokatjl (2 banany,200ml mleka 0%) , potem 80 gr kasza jaglana , 200gr (piersi z kurczaka lub indyka) 15ml oliwy z oliwek 200gr warzyw
4 80gr ryż brązowy 150gr piersi (indyk ,kurczak) 15 ml oliwy 200gr warzyw
5 50gr płątków żytnich 150gr piers ,15ml oliwy 200 gr warzyw
6 50gr ryż brązowy 150 piers 15ml oliwa 200gr warzyw
7 koktajl na 30 min przed snem 30 gr białka , 20 gr słonecznika
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

początki na siłowni

Następny temat

Dieta na redukcję przy wadzę 85 kg - help !

Fruzelina