SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny 74 kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1720

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26
Witam, mam 170 cm wzrostu waga 74 kg, ćwiczę od 3 lat, kończę redukcję i będę wchodził na masę z taką dietą. Odrazu mówie ze nie mam tam mięsa ze względu na to że mieszkam w Irlandii i jest naprawdę drogie, a ja przyjechałem tu zarobić i dlatego włączam w jeden posiłek gainer i w drugi białko bo to mogę sobie zamówić ze sklepu sfd tak jak i masło orzechowe, olej kokosowy więc produktów które muszę kupić w euro jest trochę mniej. Jajka nie są drogie u mnie, jak na te warunki, czesto są promocje także w dwóch posiłkach je spożywam. Proszę o ocene

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 917 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16004
nie za dużo kcal jak na początek masy przy twojej wadze? Dodaj też troche węgli na kolacje, zamiast jeść np 200 g makaronu na raz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6277 Napisanych postów 76068 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 755030
Ile kcal spożywasz w tej chwili, w czasie końcówki redukcji?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26