SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta - sprawdzenie, urozmaicenie

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3024

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 16 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 2177
Witam, chciałbym prosić o ocenę diety, jest dość monotonna więc rozpiszę w formie wariantów, ew. różnice są niewielkie (inny chleb, inne warzywo itd.). Trenuje 5 razy w tygodniu z czego 2 dni to mma przez które zdarzy mi się zjeść drugi obiad po treningu. Jestem zdrowy nie mam chorób/uczuleń. ważę 7kg, mam 185cm wzrostu i 16 lat. Nie chcę się w żaden sposób ograniczać ze względu na wiek. Trenowałem przed 3 miesięczną przerwą ale bardzo nieprofesjonalnie więc chcę się wziąć za to porządnie.

Śniadanie
płatki owsiane (75g)
mleko (250ml)
truskawki mrożone (garść)
orzechy (30g)
LUB
4 jaja na twardo
3 kromki chleba razowego lub pełnoziarnistego

2 śniadanie (w szkole)
serek wiejski lekki (200g) lub jogurt naturalny/owocowy skyr lub jogurt pitny (wolałbym z nich nie rezygnować ponieważ jest to wygodnie w szkole)
chleb razowy lub pełnoziarnisty 4 kromki
4 plastry szynki konserwowej lub z kurczaka

Obiad
mięso gotowane lub pieczone kurczak/indyk/ryby/wołowina/cielęcina (150g)
ryż/kasza/kuskus/jaglana/inne kasze lub makaron pełnoziarnisty
brokuły/warzywa na patelnie

po treningu x-carbs od K** (50g) i 5g kreatyny

2 Obiad (jest to zazwyczaj to samo co pierwszy, składniki j.w.)

Kolacja
chleb razowy lub pełnoziarnisty 3 kromki
4 plastry szynki konserwowej lub z kurczaka
LUB
makaron/ryz/sałatka z tunczyka
LUB
serek wiejski
LUB
unikam tego ale zdarzy sie odżywka białkowa lub jogurt

w ciągu dnia staram się jeszcze zjeść 50g wafli ryżowych i banana w celu uzupełnienia węglowodanów, których nie daje rady duzo wcisnąć do diety

W związku z tym że produkty nie różnią się zbytnio to zazwyczaj makro wychodzi mi tak samo i jest to B-180/T-50/W-450

Prosiłbym także o propozycje uzupełnienia węgli i tłuszczy których mi w diecie brakuje.

Mile widziane uzasadnienie opinii.

Jeśli masz dla mnie propozycje urozmaicenia elementów diety tj. inne mięso, ryż kasza, warzywa, czy całych posiłkow, byłbym wdzięczny. Z góry dziękuje za pomoc.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6638 Napisanych postów 143428 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1158174
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 16 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 2177
faktycznie, 77kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6638 Napisanych postów 143428 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1158174
to daj max 150g bialka, starczy w zupelnosci, reszta spoko jak pokrywa sie z zapotrzebowaniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 16 lat Na forum 89 dni Przeczytanych tematów 2177
Dziękuję ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 2701 Napisanych postów 5048 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 220094
szymenel

Prosiłbym także o propozycje uzupełnienia węgli i tłuszczy których mi w diecie brakuje.

Mile widziane uzasadnienie opinii.

Jeśli masz dla mnie propozycje urozmaicenia elementów diety tj. inne mięso, ryż kasza, warzywa, czy całych posiłkow, byłbym wdzięczny. Z góry dziękuje za pomoc.




Hej - diete wstawiaj w takiej formie i bedzie bardziej klarownie


https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ektomorfik, kiedy brać gainera?

;