SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta Keto

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 570

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

23

Płeć

Mężczyzna

Cel

75 kg

Waga

130 kg

Wzrost

179 cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Ogromny

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca przy komputerze

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Planowane

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Brak

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Dobry - nerwobóle

Stosowana lub planowana suplementacja

Planowane
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 13
Witam, mam 23 lata i 130 kg na 179 cm, no w skrócie już otyłość kliniczna (Oferowano mi operacje żołądka) do stanu doprowadzony przez marihuane (Nie powstrzymywanie gastra 5 lat, na szczęście już nad tym panuje), brak ruchu, nie licząc okresu letniego.

Działam sobie powoli w stronę ogarniania tego syfu, bo czuje się zdrowotnie źle, innej motywacji nie mam, rzuciłem papierosy i odstawiłem całkowicie napoje słodkie, marihuane ograniczyłem praktycznie do zera porównując to do ostatnich lat. Wydaje mi się, że podstawowe kroki już wykonałem. Alkoholi nigdy nie pijałem.

Chcę wejść na dietę ketogenną, no i mam też parę pytań związanych z dietą i samą aktywnością fizyczną.

Po pierwsze, czy ćwiczenia poniedziałek, środa i piątek ("Cardio" 1h na orbitreku, przed 30 min rozgrzewki) oraz wtorek, czwartek i sobota (Rozciąganie przez godzinę wszystkich partii ciała) będą wystarczające z wolną niedzielą? Moja kondycja jest raczej dramatyczna obecnie i wydaje mi się, że to jest moje maximum, jakie jestem w stanie wykonać.

Po drugie, jaką suplementacje diety stosować, chodzi mi głównie o witaminy, minerały i błonnik, może w dalszej przyszłości też jakiś spalacz legalny i bezpieczny.

Po trzecie, jak chudnąć i ile, żeby nie skończyć z efektem jojo, jak wyjść z takiej diety i kontynuować normalne żywienie.

Po czwarte i w zasadzie ostatnie, przygotowałem sobie przykładowy dzień diety, liczony z popularną stroną, o ile węgle powychodziły mi całkiem ładnie, to ilość białka jest spora i nie do obejścia, wszyscy mówią, że najlepsze są tłustę ryby i mięsa, ale okazuje się, że finalnie to mają więcej białka niż tłuszczu lub te wartości są zbliżone.
Dieta wygląda jak wygląda, bo jestem słabym kucharzem, do tego nienawidzę gotować. Mimo są to posiłki, które lubie i jestem przekonany, że się nimi najem.
Przekąskę trzymam, bo słyszałem (Duża część mojej wiedzy jest teoretyczna), że dobrze jest mieć na czym przyciąć kalorie w trakcie dłuższej diety.
To przykładowy dzień, na jego bazie chciałbym budować resztę dni, z co miesięcznym przemieszaniem diety:

Suma dnia = 2659 Kcal, 241g tłuszczu, 105g białka i 26.80g węglowodanów

Śniadanie (811 Kcal, 79g tłuszczu, 23g białka i 1.1g węglowodanów):
250ml Herbaty Big-Active Zioła Mnicha na pracę jelit - 1 Kcal, 0g tłuszczu, 0g białka i 0.1g węglowodanów
10g Oleju Kokosowego Virgin (Nierafinowanego) - 90 Kcal, 10g tłuszczu, 0g białka i 0g węglowodanów
100g Boczku smażonego - 517 Kcal, 53g tłuszczu, 10g białka i 0g węglowodanów
120g Jajecznicy z dwóch jajek L - 203 Kcal, 16g tłuszczu, 13g białka i 1g węglowodanów

Drugie śniadanie (493 Kcal, 47g tłuszczu, 18g białka i 0g węglowodanów):
120g Opakowanie kabanosów wieprzowych extra tarczyński - 493 Kcal, 47g tłuszczu, 18g białka i 0g węglowodanów

Przekąska (124 Kcal, 5g tłuszczu, 8g białka i 10g węglowodanów):
180g Opakowanie jogurtu naturalnego - 124 Kcal, 5g tłuszczu, 8g białka i 10g węglowodanów

Obiad (1010 Kcal, 96g tłuszczu, 46g białka i 5.6g węglowodanów):
250ml Herbaty Big-Active Zioła Mnicha na pracę jelit - 1 Kcal, 0g tłuszczu, 0g białka i 0.1g węglowodanów
10g Oleju Kokosowego Virgin (Nierafinowanego) - 90 Kcal, 10g tłuszczu, 0g białka i 0g węglowodanów
200g Kotletów mielonych wieprzowych - 528 Kcal, 52g tłuszczu, 32g białka i 0g węglowodanów
125g Sera feta - 330 Kcal, 27g tłuszczu, 14g białka i 5.5g węglowodanów
75g Czarnych oliwek - 61 Kcal, 7g tłuszczu, 0g białka i 0g węglowodanów

Kolacja (221 Kcal, 15g tłuszczu, 10g białka, 10.1g węglowodanów):
250ml Herbaty Big-Active Zioła Mnicha na pracę jelit - 1 Kcal, 0g tłuszczu, 0g białka i 0.1g węglowodanów
200g Ogórków konserwowych - 44 Kcal, 0g tłuszczu, 1g białka i 10g węglowodanów
50g Salami pepperoni - 177 Kcal, 15g tłuszczu, 9g białka i 0g węglowodanów

Jeśli coś w nim jest nie tak, to proszę o zmiany lub rady.
W dni treningów "Cardio" chcę w diecie stosować więcej warzyw i dochodzić do wartości węgli na poziomie 40-45g i kalorii 2800 - 2850, a w dni rozciągania i wolny węgli na poziomie 20-30g i 2650 - 2700 kalorii.

Z góry dziękuje za każdą pomoc, byłbym też chętny do współpracy za $ pod względem rozciągania i planu treningowego z nim związanego.


Zmieniony przez - Anon521 w dniu 2019-02-04 10:24:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3761 Napisanych postów 63029 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678731
Skąd pomysł na dietę ketogeniczną? Rozpiskę diety wrzuć według regulaminu działu, aby było czytelnie: https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11732 Napisanych postów 11549 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317577
jeżeli oczekujesz porady to wrzucić dietę musisz wg tego schematu
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
W Twoim przypadku nie pchałbym się w keto tylko zaczął od zbilansowanej diety i rozpoczęciu treningów siłowych, masa masą, ale znajdziesz ogarnietego trenera to Ci w tym pomoże
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 13
domer
Skąd pomysł na dietę ketogeniczną? Rozpiskę diety wrzuć według regulaminu działu, aby było czytelnie: https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Przeglądałem różne rodzaje diet, ze względu na uwielbienie nabiału i mięs, ogólnie tłustego jedzenia to ta dieta najbardziej mi odpowiada, wiem, że z utrzymaniem tego rodzaju diety będzie mi bardzo łatwo. Najzwyczajniej będę jeść to co lubię i w nie takich złych ilościach.

Jak wróce z pracy, to wrzucę do zrzutu diety.

DJ_DoDo
jeżeli oczekujesz porady to wrzucić dietę musisz wg tego schematu
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
W Twoim przypadku nie pchałbym się w keto tylko zaczął od zbilansowanej diety i rozpoczęciu treningów siłowych, masa masą, ale znajdziesz ogarnietego trenera to Ci w tym pomoże


Zbilansowane diety z góry skazuje na przegraną, znam swój przełyk i widzę, że spora część takiej zbilansowanej diety przez niego nie przejdzie. Zdrowotnie badałem się pod względem trzustki i wątroby (łącznie z USG) + badanie krwii, które nie wykazało zawartości holesterolu powyżej normy (O dziwo).

Na treningach mięśni takich typowo siłowych mi nie zależy, jeśli mam coś robić z organizmem i włożyć w to sporo wkładu własnego, to zależy mi bardziej na dobrej kondycji i dobrze rozciągniętych mięśniach.

Trenera szukam na 100%, czekam nawet na oferty tutaj, jeśli znajdzie się ktoś chętny.

Ps. Dziękuje za rady.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3761 Napisanych postów 63029 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678731
Skoro dieta ketogeniczna odpowiada Ci pod różnymi względami, to nie ma problemu. Czekamy na rozpiskę.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11732 Napisanych postów 11549 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317577
Anon521
Trenera szukam na 100%, czekam nawet na oferty tutaj, jeśli znajdzie się ktoś chętny.

w Twoim przypadku nie szukałbym trenera online tylko skorzystał z pomocy trenera którego masz na miejscu u siebie, ale też uważaj na kogo trafiasz
https://potreningu.pl/articles/1345/jak-rozpoznac-czy-wybralem-dobrego-trenera-personalnego
https://potreningu.pl/articles/4936/jak-wybrac-trenera-personalnego
https://potreningu.pl/articles/762/jak-rozpoznac-dobrego-treneratrenerke-fitness-kulturystyki-czy-sportow-walki
https://potreningu.pl/articles/3231/jak-rozpoznac-zlego-trenera 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 580
Cześć,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 580
Cześć,
Ja miałem jeszcze z początkiem kwietnia prawie taki sam BMI (130kg/180cm). Ale mam 44 lata.
Wszedłem w keto, bo dobrze na mnie działa leczniczo (reguluje mnie cacy).
W 2006 byłem na CKD i też było super (chociaż węgle były wysoko bo max 100g).
Jakoś małowęglanowe diety pasują moim jelitom, wątrobie, skórze itp.
Przez trzymanie się kalkulatora kalorycznego do tej pory poszło -10kg.

Jem dwa posiłki w ramach mojego zapotrzebowania redukcyjnego: ok.2200kcal.
Makro: B 25%, 10% W, T 65%
Rano bullet proof coffee (60g Tłuszczy: olej koko 20g, masło 20g, śmietanka 36% 20g) + twarożek piątnicy i tyle.
Na lunch idzie główna porcja - jem do 15:00 max a potem post do rana aby komórki się oczyszczały (alufagia).

- nie jestem głodny bo tłuszcze są bogate w energię i nie ma skoków insuliny
- śpię krócej o 2h i zawsze wstaje wypoczęty
- skóra w końcu bez wyprysków

ALE miesiąc przyzwyczajałem organizm bez ćwiczeń, bo musisz przebudować cały system hormonalny.
Poczytaj najpierw o keto bo tam musisz suplementować sód, potas i magnez. I pilnuj przede wszystkim limitu węgli.



Zmieniony przez - york74 w dniu 2019-05-31 13:40:03
...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Baton energetyczny

Wheyvita