SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy taka intesywność wystarczy? Co zwiększyć ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 199

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2087
Cześć, trenuje aktualnie treningiem FBW. Redukuje od początku wrzesnia, waga początkowa 86kg, aktualnie 84-83,5 mniej więcej.
W pasie mam 86cm wzrost 180
Od ponad tygodnia nic z wagi nie schodzi i pasa, trenuje 3 razy w tygodniu fbw plus po tym internwały 20 minut na orbitreku (30 sekund wolnej pracy, 30 sekund szybkiej pracy) Czy musze zwiększyć jeszcze intensywność? mój trening wygląda tak szamka dopięta 2300 kalorii w dzien treningowy, w nietreningowy 2000
dodam, ze moja praca to siedzenie dlatego malo pale kalorii

A. Max ciężar mała ilość powtórzeń

1. Podciąganie (chwyt neutralny) 4x6, 1x8
2. Przysiady 4x6, 1x8
3. Martwy ciąg 4x6, 1x8
4. Wyciskanie sztangi płaska 4x6, 1x8
5. Wyciskanie żołnierskie 4x6, 1x8
6. Pompki na poręczach (triceps) 4x6, 1x8
7. Uginanie sztangi łamanej (biceps) 4x8, 1x10
8. Ćwiczenie na brzuch 4x15, 1x20

B. Zmniejszony ciężar, powtórzenia około 10 (ostatnia seria dobijamy większym ciężarem)

1. Wykroki 4x20, 1x10
2. Martwy ciąg na prostych nogach 4x10, 1x8
3. Wiosłowanie 4x10, 1x8
4. Wyciskanie sztangi skos 4x10, 1x8
5. Rozpiętki 2x10, 1x8
6. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4x10, 1x8
7. Wyciskanie francuskie 4x10
8. Uginanie gryfem prostym 4x10
9. Ćwiczenie na brzuch 4x20, 1x15

C. Ciężar umiarkowany, powtórzenia około 16 (w ostatniej serii większy ciężar na dobicie)

1. Wypychanie na suwnicy 4x16, 1x8
2. Ćwiczenie na dwójki maszyna 4x16, 1x8
3. Ściąganie drążka 4x16, 1x8
4. Wiosłowanie hantlem 4x16, 1x8
5. Wyciskanie hantlem lekki skos 4x16, 1x8
6. Hantle unoszenie bok + przód 4x16 Super Seria
7. Prostowanie na wyciągu 4x16 + uginanie 4x16 Super Seria
8. Ćwiczenie na brzuch 4x20, 1x10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 45 Napisanych postów 329 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2866
Mimo wszystko uważam, że kalorii masz za mało. Czego użyłeś do wyliczenia zapotrzebowania? Jeżeli chodzi o to, że nie straciłeś nic przez tydzień, nie masz się czym martwić. Po pierwsze, utrata wagi nie trwa chwilę, trzeba na to czasu, druga sprawa to jeżeli dopiero zaczynasz to twój organizm zaczyna się bronić i komórki tłuszczowe tracą ten tłuszcz natomiast wypełniane są wodą bo organizm myśli, że zaraz znowu mu dostarczysz niezbędnych kalorii. W momencie gdy nadal będziesz trzymał redukcję, to minie. Kiedy dokładnie, to ci nie powiem, ale długo to nie trwa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2087
Liczyłem zapotrzebowanie i wstawiałem tutaj na forum i niby w porządku. 2300 Przy treningu by byl deficyt, jak nie trenuje to 2000 zeby tez cos leciało, bo mowie duzo w pracy siedze (11h 2-3 dni w tygodniu) jak siedze 6h to robie trening i siedze w domu wiec troche malo ruchu jest. Pytanie co do treningu zwiekszyc intesywnosc czy moze byc jak jest ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10684 Napisanych postów 118131 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1386756
jak trzynasz kalorie tak samo nic nie zmieniasz w treningu to trzeba podkręcić intensywnosć treningu, czy kalorie przyciać

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 45 Napisanych postów 329 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2866
No wiec napisałem coś. Nie martw się i poczekaj jeszcze bo chyba nie ma osoby, która nie miałaby tego problemu. Z kalorii chyba nie ma co ścinać bo masz je i tak nisko, są to ilości, które jedzą niektóre kobiety, no ale skoro tak ci wyszło to nie będę polemizować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11732 Napisanych postów 11549 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317577
20 minut interwał przy intenswyności 30/30 to nie interwał, bo nie będziesz w stanie przez tyle czasu utrzymać max tempa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Koniec masy. Typowa redukcja czy "mini-cut"?

Wheyvita