SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cele Życia

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3157

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 87
Siema,.. forum ludzi ćwiczących.. studiuję ćwiczę i myślę o debiutach, lubię to! lecz wczoraj byłem na piwie z kumplem i się zastanowiłem czy jest to coś warte.. on codziennie imprezuje, poznaje nowych ludzi, dziewczyny, nie patrzy na to co je, kiedy idzie spać itd.. i teraz was pytam co jest lepsze, bo powoli tracę wiarę w sens tego co robię, 3 lata treningów, codzienna dieta, minimum imprez i normalnego życia.. coraz częściej mam ochotę to wszystko rzucić i normalnie żyć
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1009 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18319
Musisz się zastanowić co wolisz bardziej.

Zmieniony przez - Semirsocho w dniu 2014-04-18 17:40:42

Go Hard Or Go Home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 7428 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45047
Oczywiście, że lepsze jest chlanie po klubach, poznawanie codziennie nowych loszek, hajs zamiast przeznaczać na odżywki, siłownie i szamę ładować w ciuchy, wycieczki, szlory no ale siłownia to uzależnienie

Żyj jak samotnik, trenuj jak maszyna.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1929 Wiek 110 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29416
jeśli studiujesz na dobrej uczelni i dbasz teraz o forme - poczekaj do 30 , role się odwrócą :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący