Szacuny
1
Napisanych postów
131
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
469
Mam 15 lat i powiem odrazu nie oszczedzam sie na treningach a dodatkowo ostatnio robie program na wyskok. Ostatnio gdy wrocilem z treningu to poprostu kolana mialem zrojnowane tak mnie napie**** ze chodzic nie moge czy to jest czynnik tego ze rosne i taki wiek czy dlatego ze gralem cale lato na dworze? Asfalt ponoc daje niezle w kolana.
Szacuny
0
Napisanych postów
105
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
1013
nie znam się na tym ale, na początek polecam zastosować jakiś preparat na ochronę i regeneracje stawów, a jeśli to nie pomoże to koniecznie trzeba gonić do lekarza, porobić badania i będzie wiadomo o co cho:) pozdrawiam
'Kto walczy - czasem przegrywa. Kto nie walczy przegrywa zawsze.'
Szacuny
15
Napisanych postów
3044
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
32840
w wieku 15 lat nie polecam suplementow jeszcze. na kolana to hmm maście i troche odpoczynku, wiem bo tez mam 15 lat i tez przeżyłem sporo przez kolana jednak sie wzmocniły i w sumie lajcik jest takze wysiłek wysiłkiem ale czas na regeneracje musi być do tego 2 razy dziennie wapno troche jogurtów i mleka to moze sie wzmocnią
Szacuny
0
Napisanych postów
42
Na forum
21 lat
Przeczytanych tematów
782
Ból kolana spowodowany jest zniszczeniem chrząstki stawowej , w wyniku czego kość ociera o kość a to powoduje ból , ewentualnie mogą dojść do tego naderwane stawy kolanowe. Żeby chrząstka się regenerowała , jeść musisz żelatyne , galaty chrząstki itp. lub jeśli sie zdecydujesz na suplement to regenerator chrząstki stawowej np. Glucosamin.
Szacuny
1
Napisanych postów
131
Na forum
20 lat
Przeczytanych tematów
469